تبریک روز حمل و نقل و راهداری در هفته حمل و نقل

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، هفته‌ی راهداری را به مدیر کل و کارکنان آن اداره تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در هفته‌ی راهداری گفت: هفته حمل و نقل را به تمامی فعالان و تلاشگران عرصه حمل و نقل و راهداری که در ٢٦ آذر ماه ١٣٦٢ به فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران لبیک گفته، تبریک عرض می نمایم.

علیرضا نوری در ادامه اظهار داشت: توسعه اقتصادی و پویایی جامعه بدون تلاش و کوشش ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی و جاده ای مهیا نخواهد شد و از اینکه راهداران و کارکنان آن اداره کل در مسیر و در راستای عمران و آبادانی استان گام برمی دارند ابراز خرسندی کرد.

متن لوح تبریک:

برادر بزرگوار جناب آقای مهندس علی اکبری

مدیر کل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان

با سلام و احترام

     در تاریخ تحولات کشورعزیزمان، روزها و ایام سرنوشت سازی بوده‌اند که نقشی تعیین کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل ونقل کشور داشته اند و 26 آذر سال 1362 نیز از آن جمله است. این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است. بی شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران در حوزه حمل و نقل می‌باشد.

در همین مجال، با گرامیداشت ایام  و هفته  ای را که  یادآور تعلق‌خاطر رانندگان و راهداران عزیز با معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینیرحمه الله علیه  و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد؛ به حضورجنابعالی و  اعضای خانواده بزرگ حمل و نقل و  راهداری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن ادای احترام به همه این عزیزان خدوم، اهتمام وتلاش کلیه همکاران را ارج می نهم.

امیداست، در پرتو الطاف بیکران الهی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و تقویت و تحکیم  اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موید و منصور باشید.

                                                                                                 علیرضا نوری

                                                                            مدیر کل کانون  پرورش فکری استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =