درخشش سه عضو کانون استان همدان در مهرواره «دنیای ما زیباست»

سه عضو کانون پرورش فکری استان همدان در مهرواره داستان‌نویسی «دنیای ما زیباست» که فراخوان آن پاییز امسال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک منتشر شده بود، به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اعضای کارگاه‌های ادبی کانون این استان، در مهرواره داستان‌نویسی اصول پیمان‌نامه حقوق کودک با عنوان «دنیای ما زیباست» شرکت کردند، که در این میان سه نفر از اعضاء به نام‌های، یاسمین‌زهرا شکل‌آبادی و سارا حدادهمدانی از شهر همدان، به مربیگری معصومه کریمی و نیایش قیاسوند از شهرستان ملایر با مربیگری فاطمه موسوی توانستند برگزیده این مهرواره شوند.
گفتنی است این مهرواره با همکاری انجمن نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، با موضوعات مختلفی هم‌چون: خانواده من، شادی‌های من، آینده روشن، فردای بهتر، دنیا از نگاه من ، آسمان شهرمن، من کشورم را دوست دارم و ... در مهرماه گذشته برگزار شد.
  ‏بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آثار برگزیده‌ی این مهرواره در قالب کتابی منتشر و از  اعضای برگزیده با اهدای جوایز و لوح سپاس قدردانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =