هم‌زمان با سالروز شهادت مرد نکونام حاج‌قاسم سلیمانی، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم گرامی داشته شد

مدیرکل و جمعی از همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی با حضور در گلزار شهدا ضمن گرامی‌داشت یاد ایشان، به مقام هم‌سنگر وی، سردار حاج‌حسین همدانی ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل و همکاران کانون به همراه دو عضو کودک و نوجوان با حضور در گلزار شهدا و با اجرای دکلمه و شعر، یاد این شهید والامقام را گرامی داشتند و  به یار دیرینه او، سردار شهید حاج‌حسین همدانی ادای احترام کردند.
مدیرکل کانون استان همدان در این مراسم که به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد گفت: در این دنیا کسانی که مخلصانه برای خداوند به خدمت خلق خدا می‌پردازند و هدف مقدسی دارند و برای آن هدف از جان خود می‌گذرند تا ابد در دل‌های مردم زنده می‌مانند. وی افزود: سردار سلیمانی یکی از همین افراد بود که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا بعد از شهادتش بزرگ‌تر و در دلهای مردم جهان دوست‌داشتنی‌تر و ماندگار شد.
گفتنی است در این مراسم دو عضو کودک و نوجوان مراکز همدان به اجرای شعر و دکلمه پرداختند و حاضران با قرائت فاتحه، خاطره رشادت‌های سردار حاج‌قاسم و یار با وفایش را زنده نگه داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =