تمامی شرکت‌کنندگان مسابقه هنری «همچون پدر مهربان» تقدیر شدند

مدیرکل استان همدان از کلیه شرکت‌کنندگان در مسابقه «همچون پدر مهربان» که با محوریت شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت در سال 1398 برگزار شده بود، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مسابقه‌ هنری با موضوع محوری شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت از طرف بسیج کانون پرورش فکری به شکل کشوری برگزار شد که کودکان و نوجوانان همدانی با ارسال ۴۰ اثر خوشنویسی و ۲۳ اثر نقاشی در این فراخوان شرکت کردند و از برگزیدگان نهایی در سال گذشته تجلیل شد. 
گفتنی است این مسابقه در بخش نقاشی با موضوع خلق تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت پرتره، تصویر شهدای مدافع حرم در کنار فرزندانشان، مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی، تصویری از رشادت ها و دلیری ها و ابعاد مختلف شخصیتی آنها و در بخش خوشنویسی در زمینه آیات قرآن کریم، احادیث معصومان با موضوع ایثار و شهادت و جمله های بزرگان در رابطه با آن شهید والامقام و دیگر شهدای مقاومت برگزار شد.
مدیرکل کانون استان همدان در اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی از ۶۳ نفر عضو شرکت‌کننده این فراخوان با اهدا کارت هدیه و لوح، تقدیر کرد. شایان ذکر است بانک کشاورزی استان همدان به عنوان شریک فرهنگی کانون، جوایز این مسابقه را تامین کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =