نوجوانان و جوانان از شخصیت حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند

حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین نوفرستی» در مراسم افتتاح چهارمین آسمان نمای دیجیتال کانون خراسان جنوبی و رونمایی از کتاب «سلام آسمان» در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ بیرجند نوجوانان و جوانان را به الگو گرفتن از شخصیت حاج قاسم سلیمانی توصیه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین « غلامحسین نوفرستی» در مراسم افتتاح چهارمین آسمان نمای دیجیتال کانون خراسان جنوبی و رونمایی از کتاب «سلام آسمان» در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ بیرجند، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامی‌داشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حماسه ۹ دی سال ۸۸ یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم ایران اسلامی است که برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به همراهی ملت ایران اسلامی با امامت و ولایت، گفت: امام خمینی (ره) درباره جایگاه مردم ایران فرمودند: «من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله ـ صلی الله علیه وآله ـ و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی ـ صلوات الله و سلامه علیهما ـ می‌باشند».

وی در ادامه به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان سردار بزرگ جبهه مقاومت و قهرمان ملت اسلام اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به سردار رشید اسلام شهیدحاج قاسم سلیمانی به چشم یک مکتب جامع نگاه کرد، ابتدا به شاخصه‌های اخلاقی و رفتاری این شهید باز می گردد که برای همگان و به ویژه نسل جوان کشور و سایر ملت‌ها درس‌آموز است.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان خاطره ای از مردمی بودن سردار دل‌ها، تصریح کرد: همین تواضع و پیوند عمیق با مردم بود که شهید سلیمانی را سردار دل‌ها کرد و شاهد تشییع میلیونی شهید سلیمانی در سراسر کشور بودیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در همه امور  مدبرانه و شجاعانه عمل می کرد، افزود: باید نوجوانان و جوانان از شخصیت حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند.

گفتنی است چهارمین آسمان نمای دیجیتال کانون خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند همزمان با ۱۶ دی ماه ۱۳۹۹ با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال، با حضور جمعی از مسئولان و اعضای کمیته کودک و نوجوانان دهه فجر استان افتتاح و با توجه به اولین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی به (آسمان نمای سربازان کوچک حاج قاسم) مزین شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =