ما از همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های دو دستگاه استقبال می‌کنیم

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان به دیدار سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان رفت و ضمن دیدار با وی در مورد مسائل فرهنگی و همکاری‌های مشترک گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده در این دیدار به فعالیت‌های کانون در سال جاری مانند پیک امید مجازی، کارگاه‌های آموزشی آنلاین، شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر در اعیاد و مناسبت‌ها و فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد.
مدیر کل کانون افزود: امسال برای کانون سال موفقی بود و اعضا در رشته های ادبی و هنری رتبه های کشوری و جهانی کسب کردند.
سرهنگ بقایی با تشکر از حضور مدیرکل کانون گفت: شما از سرمایه های استان ما و کشور در حوزه ادبیات دفاع مقدس و روایتگری هستید. وی افزود: ما در مجموعه بسیج در کنار کادر درمان، دستگاه های حمایتی و خدمات رسان، امنیتی و انتظامی و هرکجا که کاری از دست‌مان برآمد انجام وظیفه کردیم و امیدوارم با کمک خداوند به شرایط عادی برگردیم.
علی بقایی به استفاده از ظرفیت‌های هر دو دستگاه تاکید کرد و افزود: بسیج دانش‌آموزی پتانسیل خوبی برای همکاری با کانون دارد. وی در ادامه پیشنهاد برگزاری جشنواره‌های مشترک مانند جشنواره سرود را مطرح کرد و با استقبال مدیر کل کانون روبرو شد.
فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: آمادگی داریم تا از ظرفیت‌های فضای مجازی بسیج برای معرفی کانون و برنامه‌های آن برای کودکان و نوجوانان استفاده کنیم.
ضرابی‌زاده در پایان با تشکر از حمایت‌های همیشگی بسیج از کانون گفت: کارگاه‌های آنلاین فصل زمستان کانون در حال ثبت‌نام است و با اطلاع‌رسانی به مخاطبان شما امیدواریم کارگاه های پرباری را برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =