کد خبر: 302467
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
بازدید 325
اعضا انجمن عکاسان بوشهر با نگاه نو در عکاسی آشنا شدند

در بیست و ششمین نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان استان که در گروه مجازی انجمن و با حضور ارمغان کاظمی کارشناس عکاسی، علی رضی نماینده انجمن، مربیان و اعضا انجمن عکاسان نوجوان استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در بیست و ششمین نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان استان که در گروه مجازی انجمن و با حضور ارمغان کاظمی کارشناس عکاسی، علی رضی نماینده انجمن، مربیان و اعضا انجمن عکاسان نوجوان استان برگزار گردید.

ارمغان کاظمی اعضا را با مبحث نگاه نو  در عکاسی و اهمیت آن با محوریت خلاقیت، متفاوت نگاری، زاویه ها، قاب تصویر و چشم انداز در نگاه عکاس آشنا کرد.

این نشست تخصصی عصر روز شنبه ۱۳ دی ماه در  گروه مجازی انجمن عکاسی استان  برگزار گردید.

شایان ذکر است که انجمن عکاسان نوجوان استان بوشهر کار خود را از ۲۴ اردی بهشت ماه سال جاری به صورت رسمی آغاز کرده و متشکل از دو گروه پسران و دختران است و تا به امروز ۲۶ نشست تخصصی آموزشی برای آشنایی اعضا نوجوان با عکاسی داشته است ؛ که ماحصل این نشست ها ۲۲ نگاه عکاسی و یک مهرواره  است که منتخبی از آثار اعضا شرکت کننده در این تمرین ها در صفحه مجازی انجمن در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به آدرس bu.shot.kanoonparvaresh موجود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =