وبینار استانی مربیان ادبی و هنری کانون استان قزوین

وبینار استانی مربیان ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با حضور مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 23 دی 1399، وبینار استانی مربیان ادبی و هنری کانون استان قزوین با حضور «انسیه موسویان»مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون و دو کارشناس مسوول این مجموعه برگزار شد.

در آغاز این وبینار«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه با قدردانی از حضور همدلانه مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون در این وبینار، این برنامه را فرصتی مغتنم برای مجموعه آفرینش‌های ادبی و هنری استان دانست .

 در ادامه مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون با ابراز خرسندی از حضور در کنار همکاران خود در استان قزوین، با توجه به دوره فاصله‌گذاری اجتماعی، ایجاد امکان استفاده از ظرفیت مجازی را موجب بازنگری و بهینه‌سازی برنامه‌های کانون دانست.

وی درادامه با تاکید بر اجرای کامل و دقیق شیوه‌نامه‌های سراسری، بر یگانگی و یکپارچگی بیشتر همکاران کانون برای جذب و پایدارسازی اعضا و تحقق اهداف کانون تاکید کرد.

موسویان هم‌چنین استفاده از خلاقیت و تنوع را در جذب اعضا در فعالیت‌های مجازی، موثر و ارزشمند دانست و خواستار اهتمام و تمرکز بیشتر همکاران خود در به کارگیری شیوه‌های جذاب و نوآورانه در برگزاری کارگاه‌ها شد.

در ادامه «معصومه فاضلی مقدس» و «فروغ شایگان» دو کارشناس مسوول این مجموعه هم با همکاران خود در استان قزوین به گفت و گو نشستند و به پرسش‌های ایشان پاسخ گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =