اعضای کانون دلتنگ کتابخانه و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند

دو نفر از اعضای ارشد کانون پرورش فکری استان همدان به نمایندگی از دیگر اعضا برای گفت‌وگو درباره فعالیت‌های فرهنگی‌هنری، در دفتر مدیر کل استان همدان حاضر شدند و با او گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون که دلتنگ و بیقرار بازگشایی مراکز هستند طی دیدار با مدیرکل کانون استان، از اشتیاق خود برای بازگشایی کتابخانه‌ها و ادامه فعالیت‌های ادبی و هنری گفتند.
آن‌ها در این دیدار خواستار ادامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدند و از مدیر کل استان درخواست کردند تا در صورت امکان مجوز حضور آنها را به کتابخانه بدهد تا بتوانند با حضور دیگر اعضا به ساخت کلیپ، فیلم و نمایش بپردازند.
مدیرکل استان نیز با تشکر از حضور اعضا و اظهار خوشحالی از دیدار آنها گفت: برای حفظ سلامتی همگان وظیفه داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم، اما امیدواریم به محض برقراری آرامش و رسیدن به وضعیت سفید شرایط را برای حضور اعضا و علاقه‌مندان در کانون فراهم نماییم. در پایان اعضا به ارائه ایده‌های ادبی و هنری خود پرداختند و بهناز ضرابی‌زاده ضمن تشویق و ترغیب آن‌ها به ادامه فعالیت، پیشنهادهایی جهت ارتقا این فعالیت‌ها بیان داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =