دو عضو کانون پرورش فکری مازندران، برگزیده سوگواره ملی قصه‌گویی عاشورایی شدند

دبیرخانه سوگواره ملی قصه‌گویی عاشورایی استان خوزستان درحالی نفرات برتر این سوگواره را معرفی کرد که دو عضو کانون پرورش فکری مازندران رتبه سوم این رویداد ملی را کسب کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، در مراسمی که صبح امروز به منظور تقدیر از این دو عضو برگزیده با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و کارشناس مسئول فرهنگی و خانواده آنان در دفتر مدیرکل کانون مازندران برگزار شد ضمن اهدای لوح تقدیر این سوگواره، هدیه مدیرکل کانون مازندران به همراه عروسک سارا تولید کانون پرورش فکری به این دو برگزیده تقدیم شد.

گفتنی است: این رویداد از سوی کانون پرورش فکری استان خوزستان به صورت مجازی در ۳ گروه سنی ۵ تا ۷ سال، ۸ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار شد.

بر همین اساس برگزیدگان این رویداد در ۳ گروه سنی و همچنین برگزیده بخش مردمی معرفی شدند که هیئت‌داوران این رویداد فرهنگی در گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال «سیده فرنیا واحد» از شهرستان ساری را برگزیده‌ی سوم معرفی کرد و درگروه سنی ۵ تا ۷ سال، «آنیسا التفاتی» از شهرستان ساری و مدیسا رنجبر از روستای دمشهر شهرستان میناب استان هرمزگان به صورت مشترک برگزیده سوم شدند.

سوگواره «عاشورا تا اربعین» در حالی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و همکاری دفتر نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، کمسیون امور بانوان فرمانداری و شهرداری شهرستان اندیمشک برگزار شد که ۱۱۷ قصه‌گو در آن شرکت کردند و ۹۰ قصه در بخش پایانی داوری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =