کانون خراسان رضوی مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر

جلسه کمیته کودک و نوجوان دهه فجر به دبیری کانون خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و نمایندگان دستگاهها در محل اداره کل کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: دهه فجر هویت انقلابی و اسلامی ماست که باید به بهترین شکل این هویت انقلابی به کودکان و نوجوانان منتقل شود.

مدیرکل کانون در ادامه افزود: زبان هنر بهترین وسیله برای آشنایی نسل آینده با ارزش های انقلاب است و این امر باید مورد توجه دستگاهها و نهادهای فعال در این حوزه باشد.

ابراهیم زره ساز بیان داشت: با وجود شرایط موجود و همه گیری کرونا امسال باید از فضای مجازی در هر چه باشکوهتر برگزار کردن جشن انقلاب بهره برده و توجه ویژه ای به این فضا داشته باشیم.

زره ساز در خصوص اهمیت دهه فجر گفت: تاثیرات معنوی انقلاب از مرزهای جغرافیایی هم گذشته است  و هر انسان آزاده و کمال طلبی در هر نقطه از جهان که پیام بزرگ بعثت را دریافت کرده سایه مهربان انقلاب اسلامی ایران را بالای سر خود احساس می کند و بر عدالت خواهی و استیفای حقوق انسانی با تاثیرپذیری مستقیم از روح انقلاب پا فشرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جلسه کمیته کودکان و نوجوانان دهه فجر گفت: دهه فجر، ‌ سرآغاز طلوع اسلام، ‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می رود.

سلطانی در ادامه افزود: کانون پرورش فکری خراسان رضوی مسئولیت کمیته کودکان و نوجوانان  دهه فجر را بر عهده خواهد داشت.

مخاطبین کانون، کودکان و نوجوانان هستند که قلب های پاکی دارند و هر کاری می کنند با همین قلب های پاکشان انجام می دهند و این امر رسالت کانون را گذشته از اینکه ساده کرده اما مسئولیت بزرگی را هم بر دوش آنها می گذارد. کانون باید محتوای درستی برای کودکان و نوجوانان تولید کند تا آنها را با ارزش های انقلاب اسلامی آشنا نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال هم مثل سال های قبل پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و برنامه هایی در این زمینه خواهیم داشت؛ بخصوص برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان که کانون استان مسئولیت آن را برعهده خواهد داشت و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کنار کانون خواهد بود.

این جلسه  ۱ بهمن ۱۳۹۹ در سالن جلسات کانون برگزار شد و در ادامه، سایر اعضای کمیته کودک و نوجوان دهه فجر برنامه های خود را بیان داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =