مهرواره داستان نویسی با عنوان " من فوق العاده ام "

مرکز آفرینش های ادبی استان کردستان با هدف تشویق کودکان ونوجوانان بر باور توانایی ها و ویژگی های خاص فردی مهرواره داستان نویسی با عنوان " من فوق العاده ام "را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این مهرواره در زمینه ی رشد و پرورش زندگی سالم کودکان ونوجوانان تغذیه ی سالم، بهداشت، تفریحات واولویت پیشگیری بر درمان و درراستای طرح تحولی کنترل وزن کودکان ونوجوانان( کوچ) با رویکرد ترویج زندگی سالم و فعال و با تکیه بر شعار سال کانون  آینده را باید ساخت برگزار می گردد.

بنا براین گزارش، مهرواره من فوق العاده ام با هدف ترغیب کودکان و نوجوانان به فعالیت های بدنی و حرکتی با موضوعات سلامت خانواده ی من، زندگی سالم ، وزن مناسب من و هر موضوع دیگری که با محتوا و عنوان مهرواره مرتبط باشد برگزار می شود.

این گزارش حاکی است، ترویج سبک زندگی فعال و سالم، زمینه سازی خلق آثار توسط کودکان ونوجوانان با تکیه بررشد و بالندگی و ارتقای سلامت، فکر، اندیشه، جسم و روان آن ها از دیگر اهداف این مهرواره است.

مهرواره من فوق العاده ام ویژه گروه سنی (+12 نونگاه) و( +15 نوجوان) بوده که شرکت کنندگان می توانند تا 6  اسفند  ماه 1399 آثار خود را از طریق نشانی الکترونیکی  http://mail.kpf.ir/webmail/login/  به دبیرخانه این مهرواره  ارسال نمایند.

گفتنی ست در این مهرواره از آثار برتر با اهدای لوح و هدیه تقدیر خواهد شد و آثار برتر این مهرواره در نشریات محلی به چاپ خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =