ظرفیت‌های کانون پرورش فکری در راستای امیدبخشی برای آینده‌ی کشور

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: فعالیت‌های کانون پرورش فکری در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان پیش‌نیاز ساختن آینده‌ای پرامید برای کشور است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با تعدادی از مددجویان کمیته‌ی امداد امام خمینی‌ (ره) دیدار کرد.

معصومه هادی، در ویژه‌برنامه‌ای که به منظور اهدای وسایل کمک‌آموزشی و فرهنگی به کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد تدارک دیده شده بود در سخنان کوتاهی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از بزرگان عرصه‌ی فرهنگ و هنر کشور نام برد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیرباز با پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان کشورمان گام مهمی در راستای رسالت فرهنگی خود برداشته است.

وی سپس با اشاره به شعار کانون«آینده را باید ساخت» گفت: کانون با آگاهی از نقش سازنده‌ی کودکان و نوجوانان در آینده‌ی کشور، فعالیت‌های خود را به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی کرده تا مخاطبان در سایه‌ی راهنمایی مربیان متخصص کانون و تلاش خود، برای ساختن آینده‌ی پیش رو با امیدواری آماده شوند.

مدیرکل کانون در ادامه با معرفی بخشی از فعالیت‌های کانون گفت: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های این سازمان فرهنگی در فضای مجازی و با بهره‌گیری از تجربه‌های استادان مطرح کشوری انجام می‌گیرد و این فرصت را در اختیار خانواده‌ها و فرزندان آنها قرار داده تا در دورترین نقاط استان از این کلاس‌ها بهره ببرند.

هادی در پایان ضمن دعوت از حاضران در این ویژه‌برنامه برای عضویت در کانون و استفاده از امکانات آن گفت: استفاده از این ظرفیت کانون علاوه بر اینکه به فعالیت شما در فضای مجازی جهت می‌بخشد، دریچه‌ی تازه‌ای از دانستنی‌ها و تجربه‌ها را پیش روی شما می‌گشاید.

گفتنی است در این ویژه‌برنامه کتاب‌هایی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حاضران اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =