ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت روز مادر در مرکز شماره ۳ کانون مشگین‌شهر

با توجه به دورکاری مراکز و توصیه ستاد پیشگیری از کرونا بر انجام فعالیت‌ها به صورت مجازی، ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت روز زن و مادر در مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری مشگین‌شهر برگزار شد.

هم‌زمان با گرامیداشت ولادت باسعادت دختر نبی اکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مرکز شماره ۳ کانون مشکین‌شهر مجری ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری بود.

این برنامه‌ها؛ معرفی شخصیت، پخش سرود، تهیه کارت‌پستال الکترونیکی، انتشار پوستر و دل‌نوشته ادبی را شامل می‌شد که در  برنامه معرفی شخصیت، شهربانو نجاتی به عنوان الگوی زن مسلمان انقلابی به اعضا معرفی شد. او از دختران انقلابی بود که در دوران انقلاب رشادت‌های زیادی انجام داد و سرانجام توسط نیروهای ضدانقلابی به شهادت رسید. زندگی‌نامه وی به همراه توضیح مختصر در رابطه با فعالیت‌هایش در دوران انقلاب و بعد از انقلاب در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

همچنین سرود «آنان جان» که به زبان آذری و با اجرای کودکان و نوجوانان تهیه‌شده بود، جهت ایجاد نشاط و شادابی، در گروه به اشتراک گذاشته شد. اعضای مرکز با ساخت کارت‌پستال الکترونیکی که مضمون تبریک ولادت حضرت فاطمه(س)، روز زن و روز مادر را داشت، این روز را به مادران و سایر اعضای گروه تبریک گفتند.

هم‌چنین انتشار پوستر تبریک روز مادر، از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اشتراک‌گذاری دل‌نوشته‌های ادبی با موضوع مادر از دیگر برنامه‌های اجراشده در این روز بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =