اثر کارشناس ادبی کانون استان قزوین به مرحله نهایی جایزه کتاب ماه راه یافت

اثر کارشناس آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به آثار نامزدهای راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی جایزه کتاب ماه، فصل پاییز ۱۳۹۹ کانون پیوست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، بنا به رای  کمیته‌های تخصصی شعر و داستان کودک و نوجوان اثر منتشر شده «مهدی مردانی» کارشناس ادبی کانون استان قزوین به عنوان یکی از نامزدهای فصل پاییز جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان معرفی شد.

براین اساس، در بخش شعر نوجوان کتابی از انتشارات گویا با عنوان‌«پروانه‌ی پنهان» سروده مهدی مردانی به عنوان نامزد دریافت جایزه در این رویداد فرهنگی شناخته شد.

گفتنی است، اعضای هیأت داوران فصل پاییز را عبدالمجید نجفی به عنوان داور بخش «داستان نوجوان»، سرور کتبی داور بخش «داستان کودک»، شکوه قاسم‌نیا داور بخش «شعر کودک»، بیوک ملکی داور بخش «شعر نوجوان» و فرهاد مینایی داور بخش «مروّج کتاب» تشکیل می‌دهند.

کتاب‌های رسیده به دبیرخانه جایزه کتاب ماه و سال پس از بررسی از سوی کارشناسان اولیه در اختیار کارگروه‌های تخصصی با حضور شاعران و نویسندگان برجسته حوزه کودک و نوجوان قرار می‌گیرد و کتاب‌هایی که شایسته دریافت جایزه تشخیص داده شود به بخش داوری راه پیدا کرده و از سوی دو شاعر، دو نویسنده و یک مروّج کتاب در هر فصل داوری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =