کسب سه رتبه برگزیده برای کانون استان زنجان

نخستین مهرواره کشوری «پرواز لالایی‌ها» با معرفی سه برگزیده در چهار بخش کودک، نوجوان، بزرگسال، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به کار خود در گلستان پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان زنجان، در آیین پایانی این رویداد که روز ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ به‌صورت مجازی و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان برگزار شد، فیلم و صدای پخش شده برخی از لالایی‌های برگزیده برای کاربران صفحه رسمی کانون و صفحه اینستاگرام استان گوش‌نواز بود.

بر این اساس، هیات داوران متشکل از زینب سنچولی، طیبه جلالی، لیلی دولت آبادی، شهروز بایی، معصومه شهریاری و سید رهبان مسلمی عقیلی برگزیدگان استان زنجان را در بخش تصویری بزرگسال فریبا رحمانیان، ایرج محمدی و رباب ملکی اعلام کردند.

در این رویداد ۲۴ لالایی به صورت جداگانه صوتی و تصویری در چهار بخش کودک، نوجوان، بزرگسال و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها به‌عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

هیات داوران نیز در بیانیه خود اجرای  لالایی شرکت‌کنندگان به‌ویژه کودکان و نوجوانان را دلنشین و زیبا توصیف کرده و آورده است: این اجراها این نوید را می‌داد که هنوز لالایی در خانواده‌ها زنده است و حتی بچه‌ها هم با تقلید آگاهانه از آن‌چه به یاد می‌آورند و آن‌چه با خلاقیت بر آن می‌افزایند، میراث‌دار شایسته‌ی این فرهنگ عظیم خواهند بود.
یادآوری می‌شود مضمون بخشی از لالایی‌های رسیده به قدردانی از کادر سلامت و درمان و نیز شهدای گران‌قدر این سرزمین اختصاص داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =