درخشش عضو کانون بوشهر در مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان»

عضو نوجوان کانون بوشهر برگزیده مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در بخش هنری با عکس‌ خود از مدافعان سلامت و کادر درمان قدردانی کرد.

به گزارش  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، فراخوان مهرواره هنری و ادبی «ستاره‌های بی‌نشان» در قالب آثار نقاشی، عکس، شعر و داستانک برای قدردانی از زحمت‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در پاییز سال ۱۳۹۹ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

در بخش «عکاسی»، در گروه‌های «نوخوان» بالای ۷ سال، «نونهال» بالای ۹ سال، «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» بالای ۱۵ سال، از میان ۳۵۲ اثر رسیده به دبیرخانه، در هر گروه سنی ۳ اثر (در مجموع ۱۲ اثر) برگزیده شدند.

ملاک‌های انتخاب هیأت داوران در بخش «عکاسی» توجه به هماهنگی اثر با موضوع‌های مهرواره، ثبت عکس با توجه به گروه سنی و توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، بود.

فریدون قربانی عکاس و مدیر آژانس عکس تهران، حامد فرج‌الله عکاس حوزه شهری و محمد دلکش بازرس انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران، داوری بخش عکس مهرواره را به عهده داشتند.

بر همین اساس، مبینا بخش‌گر عضو نوجوان مرکز کنگان کانون بوشهر برگزیده بخش عکاسی این مهرواره شد.

اسامی برگزیدگان بخش نقاشی و عکس مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در سایت خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir   قابل مشاهده است.

یادآوری می‌شود آثار برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره نیز در گالری مجازی پرتال کانون به نشانی kpf.ir به نمایش گذاشته خواهد شد.

فهرست اسامی برگزیدگان بخش عکس مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =