کارگروه توسعه مدیریت ارزیابی عملکرد کانون لرستان تشکیل جلسه داد

با حضور معاون سازمان مدیریت و سرمایه انسانی، رییس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد، مدیرکل کانون لرستان وکارشناسان جلسه کارگروه توسعه مدیریت ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، جلسه کارگروه توسعه مدیریت ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با حضور معاون سازمان مدیریت و سرمایه انسانی، رییس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد، مدیرکل کانون لرستان وکارشناسان برگزارشد.
درابتدای این جلسه محمدجوادمحمدی مدیر کل کانون لرستان و رییس کارگروه توسعه مدیریت ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ضمن خیرمقدم به میهمانان به فرآیند ارزشیابی در سال گذشته و رشد چشمگیر شاخص های عمومی و اختصاصی کانون اشاره کرد و ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، خدمات کانون به هم استانی ها صورت مجازی و  برخط، انجام شد.
محمدی مطالبی را درخصوص اهمیت تحلیل عملکرد در پیشبرد اهداف سازمان بیان داشت وافزود: داشتن تحلیل درست، دقیق و صادقانه از وضعیت موجود گامی اساسی در رسیدن به وضعیت مطلوب در سازمان خواهد شد.
وی گزارشی از فعالیت ها و عملکرد کانون در سال1399 را تشریح کرد و عنوان داشت: در حال حاضر 7 انجمن فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری لرستان در رشته های(قصه گویی، هنرهای تجسمی، آفرینش های ادبی، عکاسی، علوم و نجوم، سرود و نمایش) و17مرکز ثابت، 7 مرکزسیار روستایی وشهری و دوکتابخانه پستی با اجرای 62 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی ، علمی و...  در خدمت کودکان ونوجوانان هم استانی هستند.
در ادامه کارشناس نظارت و ارزیابی عملکرد کانون لرستان گزارشی از عملکرد کانون و محور شاخص‌ها و نمادگرهای ارائه کرد و به مقایسه عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی در سال 98و99 پرداخت.
در بخش بعدی این جلسه احسان عارفیان معاون سازمان مدیریت و سرمایه انسانی استان با تقدیر از مدیرکل و کارکنان کانون به خاطر رشد مطلوبی که در شاخص های اختصاصی و عمومی در دوسال گذشته داشته اند گفت: تعامل و ارتباط خوب کانون با خانواده ها و سایر دستگاه ها و ارسال گزارش های دقیق و به موقع با عث رشد و پیشرفت دستگاه در ارائه خدمت به هم استانی ها خواهد شد.
عارفیان افزود: نباید برای ارایه گزارش‌ها نگاه رفع تکلیفی داشته باشیم بلکه باید از همه فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم و بدون شک،  ارزیابی ها هر چه قدر دقیق و صادقانه باشد راه گشای آینده خواهد بود و باعث خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت را به خوبی شناسایی کرده و بتوانیم خدمات شایسته‌تری را به مخاطبان خود ارائه دهیم.
وی بر نحوه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در سال جاری بر دقت نظر و پاسخ دهی به موقع به مکاتبات این سازمان و مستند سازی خدمات بخش دولت الکتر ونیک تاکید داشت.
درادامه مهری بهاروند رییس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد در خصوص تعیین شاخص های کلی، چگونگی استخراج آمار و ارایه ی گزارش مطالبی را بیان داشت و به سوالات همکاران پاسخ داد.
در بخش بعدی این جلسه: کارشناسان نکته نظرات و پیشنهادها و سوالات خود را مطرح کردند و احسان عارفیان معاون سازمان مدیریت و سرمایه انسانی استان به آنها پاسخ داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =