عضو ادبی کانون پرورش فکری استان همدان برگزیده پویش ادبی «کاروان آفتاب» شد

سارا حدادهمدانی، عضو فعال کارگاه‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در میان چهار برگزیده کشوری بخش داستان پویش ادبی «کاروان آفتاب» قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، حجت‌الله ناظری سرپرست حوزه‌هنری کودک و نوجوان در خصوص ایده شکل‌گیری این پویش گفت: پویش ادبی «کاروان آفتاب» به منظور شناسایی و کشف و پرورش استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان ۱۰ تا ۱۸ سال کشور در دو بخش شعر و داستان با محورهای «شخصیت‌های واقعه عاشورا»، «قیام کربلا»، «امید»، «ایثار و فداکاری»، «دوستی و همدلی» و موضوع «آزاد» فراخوان داد.
وی افزود: استعداد و آموزش دو بالی هستند که می‌توانند هنرمندان را به پرواز در آورند. اگر «استعداد» نباشد، قطعاً «تخصص» راه به جایی نمی‌برد و چنانچه «تخصص» نباشد، «استعداد» به بیراهه می‌رود. ثمره پویش ادبی «کاروان آفتاب» آثار ارزشمند و استعدادهای خوبی بود که در این پویش شناسایی شدند.
در پایان این مراسم فرهود عباسی‌فرد، فاطمه نسیمی، سارا حدادهمدانی و اندیشه جوان در بخش داستان و امیرحسین پدرام، فاطمه‌سادات شریفیان و آتنا علایی در بخش شعر به عنوان برگزیدگان پویش ادبی «کاروان آفتاب» معرفی شد.
گفتنی است، تقدیرشدگان این مسابقه علاوه بر لوح تقدیر مبلغ ۵ میلیون ریال دریافت کردند. به ۲۰ برگزیده این پویش نیز ۲۰ بسته فرهنگی تعلق گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =