برگزاری وبینار استانی راهبردی در کانون قزوین

در آخرین ماه سال، وبینار استانی راهبردی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 13 اسفند 1399، گردهمایی استانی کانون استان قزوین با هدف سیاست‌گذاری برای کارگاه‌های ترم بهار و استقبال از سال جدید کاری به شیوه مجازی برگزار شد.

 در این نشست که با حضور«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و همه همکاران کانون استان برگزار شد، درباره اطلاع رسانی گسترده کارگاه‌های ترم بهار برای برخورداری هرچه بیشتر مخاطبان تاکید شد.

معرفی سرپرست جدید کانون زبان استان قزوین«میترا نظری» و مسوول حراست استان«ولی الله مظفر نیکو» از بخش‌های آغازین این وبینار بود.

استفاده بیشتر از ظرفیت‌های فضای مجازی و یکپارچگی فعالیت‌های اطلاع رسانی برای اثرگذاری و ماندگاری بیشتر در دو حوزه کارگاه‌های عمومی و تخصصی برخط مراکز فرهنگی و هنری و کانون زبان، همکاری برای ارتقای کیفیت اخبار منتشر شده از کانون، همراهی کامل همکاران برای پیاده‌سازی و اجرای طرح هاتف کانون و دیگر موارد موردتاکید کارشناسان واحدهای مختلف استان از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد و در ادامه درباره فعالیت‌های رفاهی ویژه همکاران استان توضیحاتی داده شد.

در ادامه سرپرست جدید کانون زبان استان برای همکاری بیشتر کارکنان کانون برای اطلاع رسانی فعالیت‌های کانون زبان با همکاران خود به گفت و گو نشست و مسوول جدید حراست استان نیز درباره اهمیت تعامل بین همکاران و اصل پیشگیری در رفع موانع و مسائل توضیحاتی داد.

در بخش دیگری از این گردهمایی، همکاران پرسش‌ها و نظرات خود را مطرح کردند که درباره آنها تبادل نظر انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =