کد خبر: 303897
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
بازدید 295
روند چشمگیر فعالیت های عمرانی کانون پرورش فکری استان یزد

سید محمد رستگاری فرماندار یزد از ساختمان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید به عمل آورد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در این بازدید که با حضور سید محمد رستگاری فرماندار یزد، مهندس فلاح کارشناس عمرانی فرمانداری ،سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، عالیه قوامی معاون اداری مالی و محمدرضا آخوندی معاون فرهنگی کانون به عمل آمد.

  سید حسین پیغمبری ،ضمن بیان مراتب سپاس و تشکر از فرماندار محترم بابت حمایت های دلسوزانه و نگاه ویژه به مجموعه کانون پرورش فکری، گزارشی از روند فعالیت های عمرانی طی دو سال اخیر ارائه نمود و به برنامه‌های پیش‌بینی شده سال آتی اشاره کرد.

 عالیه قوامی معاون اداری مالی کانون، ضمن بیان اقدامات صورت گرفته پیرامون بازسازی و مرمت ساختمان اداره کل کانون به بیان روند پیشرفته فیزیکی پروژه های در دست اقدام کانون پرداخت. همچنین گزارشی از وضعیت اعتبارات تملک دارایی های کانون طی سال ۹۹ ارائه نمود.

رست.jpg

محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی کانون نیز گزارشی از عمل کرده کانون در فضای مجازی و آموزش های برخط و میزان استقبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان عزیز گزارش داد. وی تاکید نمود: کانون استان یزد از جمله استان های پیشرو در اجرای برنامه‌های متعدد در بستر مجازی چه در بخش فعالیت فرهنگی هنری و  چه کانون زبان بوده است.

 در پایان فرماندار یزد ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در زمینه های عمرانی و فرهنگی از مدیرکل و همکاران کانون استان تشکر و قدردانی نمود. وی خاطر نشان کرد: کانون به عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای آموزشی و پرورشی نقش بسیار موثری در توانمندسازی کودکان و نوجوانان دارد و فضای کانون همواره فضایی سالم و موثر در رشد و پرورش خلاقیت کودکان است.حمایت مادی و معنوی مسئولین از مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گامی در جهت ساختن آینده ایی روشن تر برای کودکان و نوجوانان عزیز و آینده سازان ایران اسلامی است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =