بازدید نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی وهنری شماره ۲ کانون

حسین خسروی نماینده‌ی مردم شهرستان‌های خوسف، بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در بیرجند بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های کانون قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، حسین خسروی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان طی بازدید از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ کانون از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون و همچنین موارد مربوط به طرح های عمرانی کانون قرار گرفت.

بر همین اساس طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این بازدید طی گزارشی از اهم فعالیت‌های کانون این فعالیت‌ها را عمیق و تاثیر گذار دانست و گفت: برنامه‌های غیر رسمی و غیر مستقیم کانون مکمل آموزش‌های رسمی آموزش و پرورش هستند و به مزله دو بال پرواز برای کودکان ونوجوانان استان عمل می کنند.

حمیدی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا منجر به تعطیلی موقت برنامه‌های حضوری کانون شد گفت: برنامه‌های کانون در بستر فضای مجازی ایمن و با کیفیت مطلوب در قالب کارگاه‌های تخصصی به صورت مجازی به کودکان ونوجوانان استان ارایه می شود.

مدیر کل کانون استان افزود: مهرواره‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی آمیخته با محتواهای دینی و مذهبی برای کودکان ونوجوانان استان برگزار می شود که در جدید ترین آن می توان از مهرواره ادبی سربازان کوچک حاج قاسم که منجر به چاپ کتاب « سلام آسمان» شامل دل نوشته های کودکان ونوجوانان استان در خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که مزین به تقریظ نماینده محترم ولی فیه در استان بود می توان اشاره کرد.

 وی در ادامه با بیان موفقیت‌های کودکان ونوجوانان عضو مراکز کانون استان در عرصه‌های ملی و بین المللی گفت: برای تداوم این موفقیت‌ها و خدمات رسانی بهتر به مخاطبین کانون نیازمند نگاه ویژه مسئولان هستیم.

حمیدی با اشاره به ظرفیت‌های کانون در شهرستان‌های حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان گفت: تقاضا برای استفاده از امکانات کانون زیاد است اما این امکانات پاسخ گوی نیاز مخاطبان نیست.

پیگیری تخصیص اعتبار تکمیل پروژه مرکز فرهنگی وهنری شماره ۴ کانون در منطقه مهر شهر بیرجند از دیگر بخش‌های گزارش مدیر کل کانون استان در نشست حاشیه این بازدید بود که همزمان با روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه ۱۳۹۹ انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =