نشان نقره‌ مسابقه بین‌المللی نقاشی بنسکا بلغارستان در دست کودک همدانی

«مبینا شرفی» ۷ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رزن در استان همدان از مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان بَنسکا کشور بلغارستان نشان نقره را دریافت کرد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این دور از مسابقه‌ی نقاشی بَنسکای بلغارستان با موضوع «بازی مورد علاقه شما در بیرون از خانه» برگزار شد و پس از اعلام نتایج داوری از سوی دبیرخانه، «امیرعلی نقوی‌فرد» عضو ۴ ساله کانون پرورش فکری شهرستان لارستان استان فارس موفق به دریافت نشان طلایی و «مبینا شرفی» عضو ۷ ساله کانون پرورش فکری شهرستان رزن استان همدان و «سینا سرهنگی» عضو۱۰ ساله مرکز شماره ۷ کانون کرمانشاه موفق به دریافت نشان نقره‌ای این رویداد شدند.
در همین حال دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان بَنسکا کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۹ نیز به «زینب ظفری» عضو ۵ ساله کانون لواسان استان تهران و «بهار نصیریان» ۵ ساله از کانون بهبهان خوزستان تعلق گرفت.
یادآور می‌شود در این دوره از مسابقه‌ی نقاشی بَنسکای بلفارستان بیش از ۸هزار اثر از ۶۳ کشور جهان با هم رقابت کردند که از این میان ۸۹۰ اثر از سوی کانون پرورش فکری سراسر کشور برای شرکت در این رویداد ارسال شد که از این تعداد، 69 اثر مربوط به استان همدان بود. لازم به ذکر است اعظم خسروی مربی هنری مرکز رزن که هدایت و راهنمایی عضو برگزیده را به عهده داشت از جمله مربیان توانمند و با انگیزه استان همدان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =