فراخوان ساخت و تزیین ماسک برگزار می‌شود

فراخوان ساخت و تزیین ماسک ویژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ بهار پشت پنجره لبخندت، عنوان فراخوان ساخت و تزیین ماسک  ویژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان برگزار می‌گردد.

این فراخوان در راستای شعار سال ۱۴۰۰ سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و با هدف شناسایی  استعداد کودکان و نوجوانان برگزار می‌گردد.

به گفته سارا پاکدامن کارشناس هنری کانون هرمزگان این فراخوان که با توجه به شرایط شیوع کرونا و لزوم استفاده از ماسک، کار مشترک مادران و فرزندان کودک و نوجوان می‌باشد. 

وی افزود:شیوه اجرا در این فراخوان به شکل کلاژ و گلدوزی است و مادران می‌توانند ماسک را دوخت و زیباسازی آن توسط کودکان و نوجوانان انجام‌ گردد.

وی افزود: گروه سنی این فراخوان شامل کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال می باشد.

پاکدامن گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این فراخوان ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

ارسال تصویر با کیفیت و با فرمت jpg اثر به همراه سازنده آن الزامی است.

 این کارشناس هنری گفت: آثار شرکت‌کنندگان در گروه‌های سنی نوخوان(۷ تا ۸سال)، نونهال( ۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۴) و نوجوان (۱۵ تا ۱۸ سال) پذیرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است ثبت نام در این فراخوان منحصراً از طریق وب سایت مهرواره به نشانیhttps://hormozgan.kpf.ir/mask انجام خواهد شد.

دبیرخانه این مهرواره تاکید دارد که علاقمندان قبل از اقدام  به ثبت‌نام نسبت به مطالعه دقیق مقررات و آگاهی از آن مبادرت نمایند و ثبت‌نام در مهرواره به منزله پذیرش کامل مقررات است.

لازم به ذکر است چنانچه علاقمندام به هنگام ثبت‌نام در سامانه مذکور، دچار مشکل فنی شوند، می‌توانند با  شماره تلفن ۳۳۳۱۳۴۱۶ از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =