کد خبر: 304366
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
بازدید 297
آغاز سال ۱۴۰۰ با قصه‌گویی

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان همدان در راستای اهداف انجمن قصه‌گویی کشور و همزمان با آغاز سال جدید اقدام به بارگذاری قصه‌های مختلف در فضای مجازی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان انجمن قصه‌گویی کشور، پویش قصه‌های نوروزی را در ایام آغازین سال جدید اجرا کرد.
در همین راستا اعضا انجمن قصه‌گویی استان همدان با هدف احیای قصه‌های سنتی و محلی با موضوع نوروز و فصل بهار، قصه‌هایی را با این موضوع اجرا کردند.
گفتنی است در این پویش قصه‌های حسنا سراجچی، ستایش لاچین‌اف، زهرا مظاهری، دیانا نظری، هدیه جهانی و مهرسا ظهوری اعضا فعال انجمن در ایام نوروز در صفحه انجمن قصه‌گویی استان همدان به اشتراک گذاشته شد.
شایان ذکر است تعداد ۶ قصه از مربیان و اعضای فعال استان نیز در صفحه مجازی انجمن قصه‌گویی کشوری به اشتراک گذاشته شده است و سیده‌زهره تفرشی، فریبا عزتی‌حق، لیلا عبدلی، مریم نوشادقباد، گیتی فلاحی، مژگان هادی و کبری سلگی از مربیان کانون استان همدان در ایام تعطیلات نوروز در این عرصه حضور پررنگی داشته‌اند.
هم‌چنین نماینده انجمن قصه‌گویی استان همدان با اعلام نوید برگزاری بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «آینده ساختنی است» افزود: شیوه‌نامه این جشنواره در آینده‌ای نزدیک جهت شرکت دوست‌داران این هنر اصیل از طرف کانون پرورش فکری منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =