هم اندیشی و برنامه ریزی سال 1400 کانون پرورش فکری مازندران

در نخستین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران، برنامه های سال 1400مورد  هم اندیشی و برنامه ریزی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، در نخستین جلسه شورای فرهنگی این کانون پیش بینی طرح ها و برنامه‌های کارشناسان در سال 1400 ارایه و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کانون مازندران، دراین جلسه با اشاره به شعار سال و فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به تولید و پشتیبانی از این حوزه گفت: تولید فرهنگی از جمله شاخص‌های این شعار محسوب می شود که کانون پرورش فکری نیز رشد قابل ملاحظه‌ای در این خصوص تولیدات داشته است.

او بر همین اساس خواستار توجه جدی کارشناسان به تولید آثار فاخر فرهنگی مبتنی بر ظرفیت مربیان و اعضای کانون شد.

محمد علی یزدان شناس با توجه به تاکید معاون فرهنگی کانون کشور بر تمرکز اجرایی شدن  طرح هاتف هم اشاره داشت و بر ایجاد اتقاق فکر و خلق فرصت‌های جدید برای شناخت ظرفیت‌های مربیان و اعضای  مراکز و تقویت توان اجرایی آنان برای تحقق اهداف کانون تاکید کرد.

این مسئول فعالیت‌های کانون در زمان شیوع ویروس کرونا  و برگزاری کارگاه‌های برخط و تولیدات فرهنگی هنری مربیان و اعضای کانون را یکی از برنامه‌های شاخص کانون مازندران در سال گذشته  یاد کرد.

مدیرکل کانون مازندران در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به شیوه نامه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی خواستار برنامه ریزی در این خصوص برای حضور پرشور در جشنواره شد.

وی محیط زیست را یکی دیگر از مولفه‌های مهم در کانون عنوان کرد و با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در این حوزه داشتیم خواستار آن شد تا در برنامه ریزی امسال نیز به این حوزه توجه شود.

یزدان شناس، نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های مراکز و مربیان و پایش کارشناسی آن، بستر سازی برنامه‌های فرهنگی هنری  و حمایت از مراکز و ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت و ایده‌های نو در مراکز را یکی دیگر از موارد مورد اهتمام کارشناسان عنوان نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =