بیست و سومین جشنواره بین المللی  قصه گویی به پاتوق قصه گویی طهران رسید

هشتمین نشست "پاتوق قصه گویی طهران" در دو محور چگونگی پرداخت قصه و بررسی شیوه نامه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ همزمان با انتشار فراخوان بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی؛ انجمن قصه گویی کانون استان تهران  در نشستی مجازی  با مشارکت نمایندگان انجمن های قصه گویی در سطح  کشور و مربیان قصه گویی استان تهران برگزار شد. در بخش نخست این نشست الهام دارابی مدرس قصه گویی و رییس مرکز پژوهش و ترویج  قصه های ایرانی با بیان اهمیت و چگونگی پرداخت قصه افزود: در قصه گو می بایست  پیش از حضور  در صحنه، ضمن کارگردانی قصه تک تک حرکات خود را بررسی کند و هر آنچه به اجرا در می آید حتما با ظرفیتهای وجودی قصه گو و سلیقه و ذائقه مخاطب همخوانی داشته باشد که با شناخت قصه گو از خود و مخاطب محقق می شود. در بخش دوم هشتمین نشست مجازی "پاتوق قصه گویی طهران"  که با مشارکت فعال ۱۴۰ نفر از علاقه مندان  در بستر سایت  kpfبرگزار شد، رییس مرکز پژوهش و ترویج  قصه های ایرانی ضمن تشریح بخش های مختلف جشنواره قصه گویی به سوالات مخاطبین پاسخ داد.

یاد آور می شود، بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در سراسر کشور آغاز شده است  و علاقمندان می توانند  تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت kanoonfest.ir در یکی از بخش های ملی، بین الملل، ۹۰ ثانیه ای، تولید پادکست قصه گویی و پژوهشی و قصه گوی ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =