کد خبر: 304678
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
بازدید 291
پرچم ایران ما برگزیدگان خود را شناخت

برگزیدگان مهرواره عکاسی "پرچم ایران ما" که توسط انجمن عکاسان نوجوان کانون بوشهر برگزار شده بود معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان استان بوشهر، مهرواره عکس "پرچم ایران ما"  برگزیدگان خود را شناخت. این مهرواره  توسط انجمن عکاسان نوجوان استان بوشهر همزمان با دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. این مهرواره که با استقبال خوبی از سوی کودکان و نوجوانان و هنردوستان عزیز مواجه شد ، داوری آن در فروردین ماه ۱۴۰۰به انجام رسید.

محسن حلوایی کارشناس آفرینش های هنری استان در خصوص این مهرواره با اشاره به پویایی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در رابطه با موضوع انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره این بود که علاوه بر آشنایی کودکان و نوجوانان با هنر عکاسی به ساده‌ترین شکل بتوانیم آنها را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهمیت نماد و نشانه‌ها در پرچم ایران اسلامی آشنا کنیم و زاویه دید و نگاه کودکان را به پرچم کشور عزیزمان به عنوان یک نشانه ببینیم همچنین با توجه به شرایط موجود زمینه‌ای را برای انگیزه و ارتباط و هنرنمایی کودکان و نوجوانان  به هنر عکاسی فراهم کنیم.

علی رضی رابط انجمن عکاسی نوجوان استان بوشهر گفت: آثار دریافت شده ۱۳۸ قطعه عکس از ۵۶ عکاس کودک؛ نوجوان؛ اعضا ارشد و مربیان کانون از استانهای بوشهر؛ کرمان؛ کرمانشاه و گلستان  نوید چشم اندازی روشن را در هنر عکاسی از نسل کودک و نوجوان می دهد.

همچنین افزود: اینک که در کمال تاسف در حال عبور از بحرانی‌ترین برهه‌ی تاریخی بشر؛ بیماری کرونا در سرزمین عزیزمان هستیم، امیدواریم که با کاشت بذر فرهنگی از طریق کودکان و نوجوانان و فرهیختگان جامعه بتوان این دوران سخت را پشت سر گذاشت.

در پایان هیات داوران با تشکر از تمامی عکاسان شرکت کننده، در دو بخش (کودک، نوجوان) و در  هر بخش سه عکاس برتر را بدون رتبه و به صورت یکسان به عنوان برگزیده اعلام می کند:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =