کد خبر: 304763
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
برگزاری ویژه‌برنامه افتتاحیه کارگاه‌های فصل بهار

با مشارکت ستاد اقامه نماز ویژه‌برنامه افتتاحیه کارگاه‌های فصل بهار با حضور اعضا و مربیان سراسر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ بهار در بهار عنوان ویژه‌برنامه‌ای بود که در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز کارگاه‌های فصل بهار با حضور اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزار شد.

در ابتدای این ویژه‌برنامه که با مشارکت ستاد اقامه نماز و به همت واحد کارشناس فرهنگی کانون استان به صورت مجازی برگزار می‌شد ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی استان ضمن تبریک فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان از حضور پر شور اعضا در کارگاه‌های تخصصی برخط تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این ویژه برنامه پس از شعرخوانی زینب سهرابی با موضوع رمضان و قصه‌گویی آرزوی زنبورک توسط ستیا کریمی از کانون گلشهر، نعیم اسدی معاون فرهنگی اجرایی استان با اعضا گفتگو کرد.

وی در قالب فعالیت بحث و گفتگو در رابطه با سفر و شوق رفتن صحبت کرد و ماه رمضان را به سفری معنوی تشبیه کرد که همه ما در طول این ماه در کنار هم می‌توانیم از آن بهره ببریم.

پس از پخش کلیپی در رابطه با ماه رمضان از سوی کانون کوی پلیس حجت‌الاسلام علی صادقی کارشناس مذهبی حوزه کودک و نوجوان در رابطه با فضیلت ماه مبارک مطالبی را بیان کرد.

وی با اشاره به وظایف شخص روزه‌دار در ماه مبارک در مورد نقش دعا و نیایش در زندگی و ثواب ویژه اعمال در این ماه سخن گفت و اظهار داشت: امیدوارم بهترین عنایات خداوند برای ما مقدر گردد.  

قصه‌گویی بهترین مادر دنیا از مهدیا خاکی نهاد عضو نوخوان مجتمع آفرینش، خاطره گویی محمد امین سالاری نوجوان کانون میناب، دکلمه خوانی فاطمه اسلامی از کانون کوی پلیس از دیگر بخش های این ویژه برنامه بود.

همچنین در ویژه‌برنامه بهار در بهار آذین نظری از کانون بندرلنگه، بیتا باهک از کانون فین، زهرا سلمانی از هرمز به ترتیب به اجرای قصه‌گویی، دکلمه‌خوانی و شعرخوانی پرداختند.

پایان بخش این برنامه پخش کلیپ قصه‌گویی الهام اشرافی جاسکی مسئول کانون جاسک بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =