تقدیر معاون سیاسی‌امنیتی استانداری همدان از مدیرکل و کارکنان کانون

مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی‌امنیتی استانداری همدان با ارسال تقدیرنامه از مدیرکل، کارکنان و کلیه‌ی مربیان و کارشناسان اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، پس از ارائه گزارشی از طرف مدیر کل‌کانون این استان به معاونت سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استانداری پیرامون فعالیت‌های کانون در ایام کرونا و در فضای مجازی، مصطفی آزادبخت با ارسال تقدیرنامه از کلیه همکاران کانون استان تشکر و قدردانی کرد.
مصطفی آزادبخت خطاب به کارمندان کانون آورده است «بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های صادقانه شما در برنامه‌ریزی دقیق، هدایت و سازماندهی فعالیت‌های مجازی، جهت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در دوران قرنطینه‌ی کرونا که لحظات شاد و پرباری را در خاطرات کودکان استان همدان ثبت نموده و اهمیت دوره‌ی کودکی را به همگان نمایان ساخته‌اید، صمیمانه سپاسگزاری نمایم».
گفتنی‌است مربیان کانون از نخستین روزهای اسفند ۹۸ و در ایام گسترش ویروس کرونا فعالیت‌های پویا و جذاب خود را به صورت مجازی آغاز کردند و این فعالیت‌ها تا کنون ادامه دارد. 
بدیهی است کارکنان این اداره کل مصمم‌تر از قبل، در ایامی که خانواده‌ها دوران قرنطینه را سپری می‌کنند کودکان و نوجوانان را تنها نگذاشتند و فعالیت‌های خود را در فضای مجازی به صورت برخط و ارتباط دو سویه برقرار کردند.
 ‏لازم به ذکر است، فعالیت‌های این اداره کل در سه بخش پیک امید مجازی با اشتراک‌گذاری کلیپ و فیلم با موضوعات فرهنگی،هنری و ادبی برای بیش از ۷۰ درصد از جامعه‌ی دانش‌آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول سطح استان در سامانه شاد، هم‌چنین فعالیت عمومی به صورت زنده با موضوع کتاب و کتابخوانی و ۸۲ کارگاه تخصصی برخط همراه با مهارت‌آموزی و دست‌ورزی هم‌چون نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، نوشتن خلاق، آوا شناسی، عکاسی، پویانمایی، مهارت های زندگی، پادکست و... در فضای مجازی، برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند استان اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =