کد خبر: 304835
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
بازدید 84
اعلام اسامی برگزیدگان مهرواره زمستانی  انجمن عکاسان نوجوان

عضو ارشد مرکز شهر قدس کانون استان تهران برگزیده پنجمین مهرواره کشوری عکاسی شد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون استان تهران، حانیه فاطمی عضو ارشد ۱۹ ساله مرکز شهر قدس از میان ۱۷۱۳ اثر رسیده به دبیرخانه‌ی این دوره از مهرواره کشوری عکاسی و رقابت ۸۰  اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافت، و توانست برگزیده پنجمین مهرواره کشوری با موضوع"زمستان و مادر" شود. در این مهرواره ۱۲ اثر به عنوان برگزیده و ۲۰ اثر به عنوان شایسته تقدیر در سه گروه سنی ۱۲+، ۱۵+، ۱۹ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) و بزرگسال (مربیان و کارشناسان کانون) معرفی شدند. توجه به هماهنگی اثر با موضوع مهرواره، ثبت عکس با توجه به گروه سنی و توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، از جمله معیارهای انتخاب داوران این مهرواره بوده است.

عکس‌های برگزیده، تقدیری و راه‌یافته به نمایشگاه، در بخش گالری کانون مجازی به نشانی kpf.ir در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این مهرواره با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های فصل زمستان در شهر یا روستا و موضوع مادر (به دلیل هم‌زمانی با ولادت حضرت زهرا «س» و روز مادر) طراحی و اعلام شده بود تا اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای‌جای کشور و توجه به جایگاه والای مادر، در این فراخوان شرکت کنند.

یادآوری می‌شود فراخوان مهرواره عکسِ فصل بهار سال ۱۴۰۰ به زودی از سوی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =