کد خبر: 304943
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
بازدید 382
درخشش اعضای ادبی استان یزد در مهرواره منطقه ای طنز خلیج فارس

چهار نفر از اعضای ادبی استان یزد در دومین مهرواره منطقه ای طنز خلیج فارس خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، مهرواره منطقه ای طنز خلیج فارس با حضوراعضای ادبی 7 تا 22 سال چهار استان یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در بخش های داستان، شعر و نثر برگزار شد.

داوران این مهرواره منطقه ای در بخش داستان دو نفر از اعضای ارشد استان یزد؛ زهرا قیومی زاده با اثر " مادر من شاعر است" ، عضو ادبی مرکز شماره یک ابرکوه و احسانه بیکی با اثر " آینه هم آینه های قدیم"  عضو مرکز شماره یک یزد به عنوان برگزیده معرفی کردند و در بخش شعر شهاب الدین انوری با اثر "چایی نبات" از اعضای ارشد و یاسمن عزیزی با اثر "اس ام اس" از اعضای نوجوان را نیز برگزیده اعلام کردند.

17 اثر طنز ادبی از واحد آفرینش های ادبی استان یزد به دبیرخانه مهرواره منطقه ای خلیج فارس ارسال شد که در این میان 4 اثر ادبی اعضای کانون استان مهر تایید داوران جشنواره را گرفت.

داوران مهرواره دوم طنز خلیج فارس در بخش داستان احمد اکبرپور و طاهره ایبد از نویسندگان طنز کودک و نوجوان کشور و در بخش شعر حسین تولایی و راشد انصاری از شاعران طناز کشوری بودند.

اعضای ادبی استان که به دبیرخانه اثر ارسال کردند نیز از دو نشست تخصصی ادبی طنز در بخش های شعر و داستان  که در حاشیه این مهرواره برگزار شد، بهره بردند. همچنین جمعی از این اعضا در آیین اختتامیه مهرواره دوم حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =