کد خبر: 304957
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
بازدید 330
یکسان سازی و ارتقای دانش مربیان، اولویت شورای آموزش و پژوهش کانون استان گلستان

در دومین جلسه شورای آموزش و پژوهش در سال ۱۴۰۰، یکسان سازی و ارتقای دانش شغلی مربیان به عنوان اولویت شورای آموزش و پژوهش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون استان در این نشست با اشاره به اهمیت یکسان سازی دانش و تجربیات شغلی مربیان کانونی به عنوان یکی از ضرورت های ارتقای توانمندی‌های گروهی مراکز اشاره کرده و اظهار داشت: نیاز سنجی‌ و ارزیابی مستمر وضع موجود آموزشی و پژوهشی می تواند در دستیابی به وضعیت مطلوب راهگشا باشد.

وی با اشاره به نقش پژوهش و ضرورت آن در برنامه‌ریزی و پیشبرد اهداف کانون تاکید کرد: لازم است با استفاده از پژوهش‌های کاربردی به سمت فعالیت‌های خلاق حرکت نماییم.

در ادامه این جلسه جواد نصرتی کارشناس آموزش و پژوهش استان به ارایه گزارشی از اهم برنامه‌های این واحد که با توجه به شیوع بیماری کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شد پرداخته و پیشنهاداتی را به جهت بهبود کیفی و کمی برنامه‌های هفته پژوهش در سال جاری با حرکت به سمت فعالیت‌های پژوهشی مصور عنوان کرد.

گفتنی است در دومین جلسه شورای آموزش و پژوهش کانون استان گلستان که با موضوع اعلام برنامه‌های آموزشی مصوب پیشنهادی سال ۱۴۰۰ برگزار شد، مصوب گردید دو عنوان آموزش در حوزه بازی‌های رایانه ای و کاوشگری و پژوهش به روش ساده به واحد آموزش و پژوهش کانون کشور ارسال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =