گردهمایی استانی با موضوع موضوع بیست وسومین جشنواره قصه گویی در کردستان برگزار شد

دومین گردهمایی مسئولین ومربیان فرهنگی، هنری و ادبی استان کردستان با موضوع بیست وسومین جشنواره قصه گویی با حضور مدیرکل استان کردستان و کارشناسان و کمیته های دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه گویی در کردستان به صورت مجازی تشکیل شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این وبینار با هدف روشنگری بیشتر پیرامون بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کردستان برگزار شد.

شایسته احمدی رابط و نماینده‌ی انجمن قصه‌گویی کانون استان در سخنانی گفت: چون امسال کلیه آثار جهت رای عموم مردم به داوری گذاشته میشه زیبایی ظاهری صحنه و پیراستگی آن از حواشی نازیبا و شلوغ و غیرمرتب مورد توجه است. مربیان عزیز در ضبط فیلم های قصه گویی باید مانند یک کارگردان که به تمام عوامل دخیل در ساخت فیلم توجه میکند باید حساسیت نشون داده و فقط روایت قصه مد نظرتون نباشد.

در ادامه این جلسه احمدی گزارش کاملی از میزان آمار ثبت نامی بر روی سایت جشنواره ارایه داد و سپس توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت نام و موارد و مشکلاتی که به دبیرخانه ارجاع شده ونحوه مواجهه با آن ارایه نمود .

سپس مراکز استان و کمیته های دبیرخانه بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی گزارش کاملی از میزان اطلاع رسانی و اقدامات انجام گرفته جهت ثبت نام اعضا وبستر سازی مناسب جهت حضور حداکثری تمام قشرهای جامعه در این جشنواره ارایه نمودند.

گفتنی است بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها، ایثار و از خودگذشتگی با اجرای قصه‌گویی زنده توسط دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و مادر بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند به پایگاه اینترنتی به آدرس www.kanoonfest.ir مراجعه و ثبت نام کرده و آثار خود را ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ خرداد سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =