کد خبر: 305234
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
بازدید 244
نقش مهم زنان و دختران در مسیر توسعه و عملکرد کانون

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد ،طی نشستی که با حضورسید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد،خانم کاظمی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری،خانم افخمی کارشناس مسوول امور فرهنگی استانداری، محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی ،عالیه قوامی معاون مالی اداری ، سکینه قیصری کارشناس فرهنگی، مهدی آرایی کارشناس فرهنگی ،سیما امیربیکی کارشناس ارزیابی عملکرد، نازیتا برزگر کارشناس آموزش و پژوهش وسید محمد حسین مهدوی مسئول حراست کانون برگزار شد.

در ابتدا کاظمی از کلیه واحد های اداری کانون پرورش فکری بازدید به عمل آورد. با توجه به شرایط بیماری کرونا کارشناسان هربخش به صورت جداگانه به ارائه گزارش و نحوه فعالیت خود پرداختند.

سید حسین پیغمبری با ارائه گزارش کلی ازفعالیت های کانون استان ،در بیانات خود توجه ویژه ایی به فعالیت های کانون زبان و بخش مکاتبه ایی کانون زبان داشت و حفظ تعامل با نهاد ها و سازمان های را ارزشمند بیان نمود.وی به کمک های خیری به مجموعه کانون نیز اشاره داشت.

عالیه قوامی در بخشی از صحبت های خود به بیان تاریخچه افتتاح کانون در استان یزد اشاره داشت و به توسعه و پیشرفت های مراکز کانون در بخش های مختلف اشاره نمود.

ببببببببب2.jpg

محمد رضا آخوندی در این جلسه به معرفی فعالیت های فرهنگی کانون پرداخت وبیان نمود: کانون استان یزد را در سطح کشوردارای جایگاه مناسبی می باشد. آخوندی به نقش مهم زنان و دختران در مسیر توسعه و عملکرد کانون در این حوزه و انتظار عنایت و حمایت بیشتر مسئولین به کانون هم اشاره داشت.

سکینه قیصری در بخشی از گزارش خود به تاریخچه کتابخانه پستی در کشورو استان یزد پرداخت و نحوه ارائه خدمات کتابخانه پستی رابیان نمود.

مهدی آرایی به بیان: تاریخچه کتابخانه سیار در کانون پرورش فکری و نحوه خدمات آن پرداخت.آرایی با ذکر تعداد واحد های سیار استان به بیان مناطق تحت پوشش این مجموعه پرداخت.

سیما امیربیکی کارشناس ارزیابی عملکرد کانون، به رشد چشمگیر رتبه کانون استان یزد در ارزیابی عملکرد اشاره نمود و نیز بیان مود کانون پرورش فکری در سطح کشوردر بین نهاد های دیگر رشد چشمگیری داشته است.

مرتض فرنام از طرح های عمرانی انجام شده و در دست اقدام نیز گزارشی را بیان نمود و از سند دار شدن بیش از نیمی از مراکز کانون یزد خبر داد.

نازیتا برزگربه برگزاری دوره های کلاس های برخط اشاره نمود و بیان کرد :استان یزد تا به حال سه دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته و آماده است تا وارد دوره چهارم ازآموزش به صورت آنلاین شود.

مهدی جاور به عنوان مسوول پیک امید به گزارش از فعالیت های این مجموعه پرداخت و اجرای فعالیت در مناطق محروم و همچنین کمک به زلزله زدگان و حمایت فرهنگی از کودکان و نوجوانان در شرایط خاص را مقدمه فعالیت خود دانست.

 خانم کاظمی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، در پایان این نشست ضمن تشکر ازهمکاران کانون پرورش فکری، در جهت رشد هرچه بیشترفعالیت های پیک امید و همچنین انجام هرچه بیشتر فعالیت های فرهنگی در سطح شهرنظرات مساعدی را بیان نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =