امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری گلستان و سازمان مدیریت پسماند استان

به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک، گسترش همکاری‌های آموزشی و مهارتی و در راستای تعامل بیشتر، تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری و سازمان مدیریت پسماند گلستان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون و محسن سمیعی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان به منظور تعامل و همکاری دو سویه در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی با هدف هم‌افزایی و بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود با توجه به اهداف، تعهدات و ظرفیت‌های مشترک تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کردند.

مدیرکل کانون گلستان در حاشیه مقدمات امضای تفاهم‌نامه با اشاره به این که مشارکت دستگاه‌ها و استفاده مناسب از ظرفیت‌ها بهترین ابزار مدیریتی برای ارائه‌ی خدمات مطلوب به جامعه هدف است افزود: انشالله به یاری خداوند متعال و با همت مربیان و کارشناسان متخصص و متعهد این دو مجموعه شاهد رویدادهای مطلوب و اثربخش باشیم.

رجب نسب با اشاره به اهداف کانون و اقداماتی که تا کنون با همکاری مدیریت پسماند به خصوص در مرکز فرهنگی هنری گرگان با مشارکت اعضای انجمن محیط زیستی تولید کود ورمی کمپوست انجام شد، ابراز امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه اقدام موثری در راستای هم افزایی خدمات طرفین تفاهم نامه به نسل آینده ساز جامعه باشد.

وی در پایان صحبت‌‎های خود از آمادگی کانون برای همکاری با سازمان مدیریت پسماند گلستان در راستای تحقق اهداف مشترک خبر داد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان، ضمن قدردانی از نگاه کانون به آموزش‌های حوزه پسماند اظهار داشت: تفاهم‌های بین‌دستگاهی باعث می‌شود ماموریت‌های سازمانی بهتر انجام شود و امیدوارم با شناختی که از ساختارهای کانون به وجود آمده است بتوانیم فصل جدیدی را در زمینه تربیت و آموزش از سنین پایین در حوزه فرهنگ‌سازی مرتبط با اهداف سازمانی خود، رقم بزنیم.

گفتنی است در این تفاهم‌نامه که در ۷ ماده تنظیم شده است، بر توسعه آموزش های زیست­محیطی در انجمن های کانون، اجرای برنامه های آموزشی در مناسبت های محیط­زیستی، پژوهش و تدوین و تولید مواد آموزشی و کمک آموزشی برای کودکان و نوجوانان بر اساس نیاز­های تعیین شده، فرهنگ سازی و ایجاد بستر لازم برای تولید ورمی کمپوست از ضایعاتِ تر و.... اشاره شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =