وبینار بررسی روند اقدامات بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی استان تهران

همزمان با نزدیک شدن به پایان زمان ارسال آثار بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی، مدیر کل کانون استان تهران بر ضرورت افزایش مشارکت مربیان و مسئولین مراکز کانون استان تهران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران  فاطمه تنهایی مدیرکل کانون استان تهران صبح امروز  در وبینار مجازی  بررسی اقدامات بیست و سومین جشنواره قصه گویی که با مشارکت بیش از ۱۰۰ نفر از مسئولین و مربیان مراکز برگزار شد، گفت: تا کنون بیش از ۳۲۹ اثر برای حضور در جشنواره ارسال شده است  اما با توجه به سبقه استان تهران در امر قصه گویی و حضور مربیان و فعالان این حوزه در استان تهران  انتظار می رود در زمان باقی مانده و تمدیدی این آمار تغییر قابل ملاحظه ای یابد.

وی با ابراز خرسندی از پیشتازی کانون استان تهران در تولید پادکست  افزود: با توجه به فرصت باقی مانده تا اول مرداد یعنی زمان ارسال آثار در این بخش همکاران می بایست حضور قدرتمند و چشم گیری داشته باشند.

وی با تاکید بر نقش تربیتی قصه در انتقال مفاهیم فرهنگی، گفت:  جشنواره قصه گویی فرصتی است تا هر سال فعالان این حوزه عرصه ای برای به روز رسانی اطلاعات و مهارت های مرتبط با این زمینه داشته باشند .

مدیر کل کانون استان تهران در ادامه  با تشبیه رابطه مسئولین مراکز فرهنگی هنری و اداره استان به اعضای یک خانواده گفت: انتظار می رود تک تک ما نسبت به  امور مختلف اجرایی اداره مراکز و تعاملات برون سازمانی، حساس باشیم و نسبت به موضوعاتی نظیر پی گیری امورات اجرایی و کالبدی مراکز و نگه داری از تجهیزات و اموال بیت المال حساس و دقیق عمل کنیم.

در ادامه این نشست چند تن از مسئولین مراکز به بحث پیرامون را ه های افزایش مشارکت مربیان و قصه گویان در این جشنواره پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =