کد خبر: 305541
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
بازدید 365
محفل شعرخوانی کودکان و نوجوانان بوشهری در سوگ آفتاب

به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)  برنامه شعرخوانی «در سوگ آفتاب» در روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه ساعت ۱۱ صبح برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)  برنامه شعرخوانی «در سوگ آفتاب» برگزار شد. این برنامه که شامل شعرخوانی اشعار برگزیده شاعران نامی در وصف امام خوبی ها و همچنین اشعار سرایش شده توسط اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان بوشهر بود با هدف  تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، آشنایی با اندیشه‌های امام خمینی ، معرفی شخصیت امام راحل  و بیان ارتباط و مهربانی های ایشان با کودکان برگزار شد . همچنین قسمتی از این برنامه در زمینه‌ی وقایع قیام خونین 15 خرداد و بیان رشادت های صورت گرفته در این روز بزرگ بود.

در این نشست، اعضای فعال «انجمن شعر قطره قطره تا دریا» استان بوشهر از سراسر استان به روایت بخشی از زندگی امام در قالب شعر پرداختند و خوانش سوگواره‌های کودکان و نوجوانان در وصف امام مهربانی‌ها صورت پذیرفت و همچنین یکی از اشعار حضرت امام خمینی که با بیت «سالها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید‏/‏‏انتظار فرج از نیمه خرداد کشم‏»  پایان میپذیرد مورد بحث و بررسی توسط جمع حاضر قرار گرفت.

این برنامه که با اجرای کارشناسی حکیمه فولادی مربی ادبی مرکز دیلم همراه بود در روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه ساعت ۱۱ صبح برگزار شد  و پس از یک ساعت و سی دقیقه و به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =