تبیین فعالیت‌های کتابخانه سیار شهری کانون اردبیل در مناطق کم برخوردار

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل در جلسه با مسوولان دفاتر تسهیل‌گری شهر گفت: همه کودکان حق دارند از خدمات نهادها و سازمان‌ها بهره‌مند شوند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از فعالیت‌ها و طرح‌های اجتماع‌محور مرتبط با اهداف و برنامه‌های سازمانی، همراهی و حمایت می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده اظهار کرد: قسمت مهمی از رویکرد برنامه‌ها و جامعه هدف دفاتر تسهیل‌گری، نسل کودک و نوجوان بوده و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و همواره مورد تأکید و حمایت کانون استان نیز می‌باشد.

مدیرکل کانون استان افزود: ارایه‌ی خدمات به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم برخوردار شهر اردبیل از اولویت‌های سازمانی بوده و از طریق کتابخانه سیار شهری و سایر ظرفیت‌ها به این مهم پرداخته‌شده و این جلسه مبنایی برای انسجام‌بخشی به برنامه‌های در حال اجرا خواهد بود.

او ضمن یادآوری حقوق کودکان و نوجوانان، اضافه کرد: توجه به حقوق شهروندی و آموزش مهارت‌های زندگی در این مناطق کم‌برخوردار ، بیش از پیش مدنظر برنامه‌های کانون استان خواهد بود.

در ادامه این جلسه، مسوولان دفاتر تسهیل‌گری شهر اردبیل نقطه نظرات کارشناسی لازم را ارائه کردند و داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان با تأکید بر رسالت و نیز تنوع فعالیت‌های کانون، پیرامون نظم برنامه‌ها و حضور کتابخانه‌های سیار در هر یک از مناطق سه‌گانه مشخص‌شده و نیز نحوه فعالیت‌های مشارکتی، توضیحات لازم را ارائه نمود.

شایان‌ذکر است، جلسه‌ی تبیین فعالیت‌های کتابخانه سیار شهری کانون اردبیل در مناطق کم برخوردار، روز پنج‌شنبه بیستم خردادماه با شرکت مسوولان دفاتر تسهیل‌گری در دفتر مدیرکل  تشکیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =