کد خبر: 305703
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
بازدید 130
نشست فصلی مدیرکل کانون استان همدان با همکاران

دومین نشست فصلی مدیرکل کانون استان همدان با همکاران در تاریخ ۲۴ خردادماه و با موضوع کارگاه‌های فصل تابستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دومین نشست صمیمانه مدیرکل کانون این استان با کلیه همکاران روز شنبه ۲۴ خرداد ماه در فضای اسکای روم برگزار شد.
در این جلسه بهناز ضرابی‌زاده ضمن تبریک مسئولیت جدید چند تن از همکاران از جمله سمیه قادری مسئول حراست و اعظم کیانی سرپرست مرکز فرهنگی‌هنری بهار و خدیجه عین‌الله‌زاده به عنوان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری صالح‌آباد، برای یکایک آنها آرزوی موفقیت کرد.
مدیرکل استان در ادامه با تشکر از همکاران، جهت اجرای فعالیت‌ها و تولید محتوای مختلف در مناسبت‌های گذشته، ابراز امیدواری کرد که بیش‌ازپیش به تهیه و اجرای برنامه‌های پرمحتوا و خلاق در مناسبت‌های پیش‌رو اهتمام ورزند.
ضرابی‌زاده هم‌چنین به مناسبت بسیار مهم ۲۸ خردادماه اشاره کرد و بیان داشت: همه ما موظفیم گوش به فرمان مقام معظم رهبری و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، به دشمنان ایران اسلامی اثبات کنیم که همیشه و در همه حال پشتیبان انقلاب هستیم و نسبت به آینده کشور دغدغه‌مندیم.
ضرابی‌زاده هم‌چنین به اجرای خوب و موفق کارگاه‌های فصل بهار اشاره کرد و گفت: اکثر مراکز و مدرسان کارگاه‌های استان در این مورد عملکرد مناسب و قابل قبولی داشتند که در آینده‌ای نزدیک به صورت ویژه از مدرسان کارگاه‌ها قدردانی به عمل خواهد آمد.
مدیرکل استان سپس از همکاران خواست نسبت به تبلیغ و تشویق و بارگذاری قصه‌های اعضا و خانواده‌ها در فرصت باقیمانده تلاش و با حضور در ادارات مختلف و تعامل با آنها نسبت به ثبت‌نام کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های فصل تابستان اقدام کنند.
 ‏وی در پایان این نشست، ضمن تبریک به سعید شادفر مدرس کارگاه سرود و انیمیشن استان جهت انتخاب به عنوان مدرس کشوری، ابراز امیدواری کرد که مربیان دیگر نیز با تلاش خود بتوانند به عنوان مدرس دوره های برخط کشوری انتخاب شوند.
در پایان، ضرابی‌زاده به  بررسی آسیب‌های کارگاه‌های فصل بهار پرداخت و درباره مسائل و مشکلات مختلف کاری بحث‌ و گفت‌وگو کرد.
این جلسه با ابراز امیدواری جهت دیدار همکاران در روز جمعه ۲۸ خردادماه در پای صندوق رای به اتمام رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =