شیرین‌سو را تبدیل به شهر دوستدار کودک و نخبگان و برگزیدگان جهانی می‌کنیم

بهناز ضرابی‌زاده با حضور در مرکز فرهنگی‌هنری شهر شیرین‌سو از علی اشرفی‌متقی، دارنده دیپلم افتخار بین‌المللی نقاشی از کشور چک تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، طی مراسمی که  روز سه شنبه ۲۵ خردادماه در مرکز فرهنگی‌هنری شیرین‌سو و با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی کانون و مسئولان محلی این شهر بارعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، از اعضا برگزیده شهر شیرین‌سو با اهدای لوح و جایزه قدردانی کرد.
مدیرکل کانون استان در این برنامه ضمن تبریک به اعضای خوب و هنرمند این مرکز فرهنگی‌هنری گفت: با وجود اعضای با استعداد و خلاق این شهر، شیرین‌سو را به شهر دوستدار کودک و پایگاه نخبگان و برگزیدگان بین‌المللی تبدیل خواهیم کرد. با این وجود از این به بعد مسئولیت بزرگتری روی دوش کانون است.
وی خطاب به مربی این مرکز فرهنگی‌هنری افزود: شما به عنوان مربی مسئولیت بیشتری در قبال کودکان و نوجوانان این شهر برعهده‌ دارید و امیدوارم با انگیزه‌ی قوی و تلاش مضاعف بتوانید اعضا را در رسیدن به اهداف خود کمک و همراهی کنید.
‏وی در ادامه از این مربی هنرمند و خلاق که با انگیزه در خدمت کودکان و نوجوانان این منطقه تلاش می‌کند تشکر و قدردانی کرد.


در ادامه این برنامه سیدمصطفی موسوی شهردار شیرین‌سو طی سخنانی از عملکرد خوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مربی این مرکز تقدیر و تشکر و  آمادگی خود را جهت مساعدت در تجهیز و تعمیر این مرکز اعلام کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن ملکی امام جمعه این شهر نیز ضمن تشکر از مجموعه کانون، ابراز امیدواری کرد که با کمک خیران بتوان گامی در جهت تجهیز این مرکز فرهنگی‌هنری برداشت.
ضرابی‌زاده ضمن تقدیر از علی اشرفی‌متقی که مفتخر به دریافت دیپلم افتخار از مسابقات بین‌المللی نقاشی لیدیسه چک ۲۰۲۰ شده بود، از یسنا عمادی که دارای نشان بین‌المللی از مسابقات نقاشی چین و برگزیده مسابقه بین‌المللی نقاشی دست‌های پاک ایران شده نیز تقدیر کرد. مدیرکل استان در ادامه به حسنا اسکندری که دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی بنسکا از بلغارستان و برگزیده مسابقه بین‌المللی یونیسف شده است تبریک گفت و از ستاره طاقتی‌احسن، مربی کارگاه نقاشی این مرکز نیز قدردانی کرد.

در پایان  این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، کارگاه نقاشی این مرکز که اواخر سال گذشته تعمیر و بهسازی شده بود توسط اعضا افتتاح شد تا با وجود کودکان با استعداد این منطقه شاهد درخشش اعضا بیشتری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =