اعضای انجمن با ساخت عروسک‌های خلاق نمایشی آشنا شدند

جدید ترین نشست تخصصی انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی با دعوت از «محسن اکرمی» طراح، عروسک ساز و مربی فرهنگی کانون استان یزد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، بیست وششمین نشست انجمن هنرهای نمایشی کانون استان هم‌زمان با روز سه شنبه ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۰  با حضور اعضای انجمن هنرهای نمایشی کانون استان  و با تدریس «محسن اکرمی» طراح، عروسک ساز و مربی فرهنگی کانون استان یزد برگزار و اعضا با نحوه‌ی ساخت عروسک های خلاق نمایشی آشنا شدند.

مدرس این نشست انجمن در ابتدا با بیان مقدمه‌ای در مورد ساخت عروسک‌های نمایشی گفت: این نوع از عروسک‌ها را با ساده ترین ابزارها و وسایلی که در دسترس ما هست به راحتی می توان خلق و نمایش‌های جذابی را در کنار خانواده و دوستان خود اجرا کرد.

اکرمی در ادامه به بیان ایده‌ها و مراحل ساخت عروسک‌های ساده و خلاق نمایشی و همچنین عروسک‌های بلند قامت پرداخت و ضمن اشاره به اهمیت خلاقیت در ساخت این نوع از عروسک، به منظور آشنایی بیشتر اعضا نحوه‌ی ساخت چند نمونه عروسک نمایشی ساده را به صورت عملی برای اعضا توضیح و به سوالات آنها در این خصوص پاسخ گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =