کد خبر: 305759
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
بازدید 176
مراکز کانون پرورش فکری لرستان در دهه کرامت

ویژه برنامه های دهه کرامت با اجرای فعالیت‏های فرهنگی، هنری، ادبی به صورت مجازی از سوی مراکزکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان با آغاز دهه کرامت، مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان برنامه های متنوع فرهنگی، هنری وادبی را به صورت مجازی اجرا کردند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همواره در مناسبت‌های ملی و مذهبی فعالیت‌های ویژه‌ای را اجرا می‌کند، این فعالیت‌ها شامل؛ نقاشی و خشنویسی، ساخت نماهنگ، نشریه دیواری، مسابقه، معرفی سرزمین، معرفی شخصیت، شعرخوانی، معرفی کتاب، بحث آزاد و معرفی وقایع و...است.
براین اساس: معرفی شخصیت وزندگی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در همه مراکز کانون برای آشنایی بیشتر اعضا انجام شد. قصه گویی، ارائه آثارادبی درزمینه های شعر ودلنوشته و دکلمه شعر ومتن های ادبی، نقاشی و خوشنویسی، توسط اعضا ومربیان تولید وبه صورت پادکست و فیلم در گروه های مجازی به اشتراک گذاشته شدند.
در مرکز شماره یک خرم آباد با همکاری مرکز سیارشهری شماره یک مسابقه جدول با نام امام رضا(ع) و ویژه برنامه تریبون آزاد به مناسبت دهه کرامت با عنوان« من دخترم» اجراشد. بحث و گفت وگوی اعضای دختر با موضوع درک جامعه و خانواده والگو پذیری از شخصیت والای حضرت معصومه(س) و دهه کرامت و شعرخوانی از دیگربرنامه های مرکزشماره یک خرم آباد بود.
در مراکز شماره 2 و3 و4 و5 و بدرآباد خرم آباد نیز برنامه های مختلفی مانند: شعرخوانی، معرفی کتاب «مسافرغریب»، دلنوشته با موضوع: (میهمان خراسان)، پخش فیلم و برگزاری کارگاه های مختلف اجرا شد.
همچنین درمراکزسه گانه شهرستان بروجرد با همکاری کمیته بازی های هیات ورزش های همگانی و اداره ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری، مسابقه فرهنگی هنری، ادبی و ورزشی برگزارشد که در این مسابقه کودکان ونوجوانان آثار خود را با موضوع های؛ فیلم ازطناب زنی، نقاشی(دختران وآرزوهای رنگی)، دلنوشته و... تا پایان خرداد به مرکز شماره 2 بروجرد ارسال خواهندکرد.
در مرکز پلدختر فعالیت های متنوعی ازجمله، کارگاه های ادبی و آشنایی با احادیث و زندگی حضرت معصومه(س)، معرفی شخصیت، نمایش فیلم، کارگاه های مجازی نقاشی و سفالگری، معرفی کتاب( کاش تو را می دیدم) شامل فرازهایی از زندگی حضرت معصومه(س) برگزار شد.
در عین حال درمرکز اشترینان کارگاه های مختلف بحث آزاد، معرفی شخصیت، ساخت نماهنگ و پادکست در فضای مجازی اجراشد و درمرکز الیگودرز کارگاه های خوشنویسی و نقاشی با موضوع: دهه کرامت با استقبال خوب اعضا برگزارشد ودر مراکز الشتر، نورآباد، درود، ازنا و کوهدشت و مراکز سیار روستایی وشهری نیز به صورت مجازی برنامه های متنوعی را باحضوراعضا در کارگاه های مجازی به اجرا درآوردند.
گفتنی است هر ساله به مناسبت دهه کرامت از روز ولادت حضرت معصومه (س) تا میلاد با سعادت امام رضا (ع)، ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی در مراکز کانون لرستان تدارک و اجرا می‌شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =