با شروع فصل تابستان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی  بازگشایی شدند 

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: با شروع فصل تابستان، مراکزفرهنگی هنری این کانون با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی میزبان کودکان ونوجوانان هستند.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، محمدعلی یزدان شناس در این خصوص افزود: با شروع  فصل تابستان و آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه و اوقات فراغت، کارگاه‌های عمومی و تخصصی مراکز فرهنگی هنری به صورت حضوری ومجازی میزبان کودکان ونوجوانان می باشد. 
وی گفت: در این‌روزها با توجه به افزایش تماس‌های خانواده‌ها و علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی کانون، علاوه بر برگزاری کلاس‌های تابستانی به‌صورت برخط (آنلاین)، فعالیت مراکز به‌صورت حضوری نیز آغاز شده است.
مدیر کل کانون مازندران اظهار داشت: با توجه به دریافت مجوز از کانون کشور و ستاد استانی کرونا و مطالبه خانواده‌ها و اعضای کانون مبنی بر انجام فعالیت‌های حضوری؛ مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در سراسر استان فعالیت‌های خود را به شکل حضوری  با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفتند.
وی در همین حال افزود:  ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی کانون هم به صورت مجازی  از روز شنبه 29 خرداد آغاز شده و تا  13تیرماه ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون مازندران  به نشانی: Mazandaran.kpf.ir  ادامه خواهد یافت. 
محمد علی یزدان شناس با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهند شد اظهار داشت: ۱۲۶عنوان کارگاه مجازی بر خط (آنلاین) کانون استان مازندران در شش گروه سنی (نوخوان، نونهال، نونگاه، نوجوان و بزرگسال) ترم تابستان  برگزار می‌شود و بر همین اساس،  از روز سه شنبه  ۱۵ تیر علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت نمایند.
 بر همین اساس علاقه‌مندان، می‌توانند ابتدا نسبت به عضویت در سایت kpf.ir   اقدام نموده، سپس با ورود به پرتال Mazandaran.kpf.ir  و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی نسبت به انتخاب کارگاه مورد علاقه‌شان با تخفیف مناسب  اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =