جلسه مشترک شورای فرهنگی مراکز کانون بیرجند برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی مراکز بیرجند با حضور مدیر کل کانون استان در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، در این نشست که هم‌زمان با یکم تیرماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولین و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مراکز بیرجند برگزار شد، طاهره حمیدی طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) از تلاش‌های همکاران مراکز بیرجند در برگزاری برنامه‌های مجازی و همچنین کارگاه‌های برخط فصل بهار قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به مهمترین برنامه‌های سال جاری کانون استان اشاره کرد و افزود: کانون به منظور پرکردن درست و اصولی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در ایام شیوع بیماری کرونا کارگاه‌های برخط را در دستور کار قرار داد که رفته رفته مورد استقبال خانواده ها و کودکان ونوجوانان قرار گرفت و در بررسی‌های انجام شده در فصل‌های مختلف تعداد کارگاه‌ها و میزان مشارکت اعضا در استان رشد سعودی خوبی داشته است.

مدیر کل کانون اظهار داشت : حضور مستمر کودکان ونوجوانان در فضای مجازی آسیب‌هایی را به دنبال دارد که برای این منظور در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌های صیانت از کودکان آنلاین و نماز در فرهنگ عاشورایی به عنوان دو برنامه‌ی شاخص در دستور کار استان قرار دارد.

در ابتدای این نشست نیز که در محل مرکز شماره سه کنون برگزار شد، مسئولان مراکز سه‌گانه بیرجند گزارشی از اقدامات این مراکز در خصوص برگزاری کارگاه‌های برخط، میزان مشارکت اعضا در برنامه‌های حضوری و مجازی مرکز، اقدامات مرکز در خصوص جشنواره قصه‌گویی و نیازهای مراکز در حوزه های عمرانی و ... ارایه کردند.

 گفتنی است در پایان این نشست مدیر کل کانون استان ضمن پاسخ به سوالات و درخواست‌های همکاران از زحمات مسئولین و مربیان مرکز با اهدای لوح تقدیرو هدایایی قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =