جلسه نهاد اقدام پژوهی کانون خراسان جنوبی برگزار شد

اولین جلسه نشست نهاد اقدام پژوهی کانون خراسان جنوبی با هدف تقویت فعالیت اقدام پژوهی در مراکز کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، اولین نشست نهاد اقدام پژوهی استان در سال جاری با حضور اعضای این نهاد و همچنین حضور مجازی معصومه جلالیان از مربیان پژوهشگر کانون استان در راستای چگونگی تقویت فعالیت اقدام پژوهی در مراکز برگراز شد.

 بر همین اساس عذرا شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش استان در این نشست گزارشی از مهمترین اقدامات حوزه اقدام پژوهی از ابتدای سال جاری را ارایه کرد و در ادامه مهمان برنامه و اعضای این نهاد که به صورت مجازی در جلسه حضور داشتند به بیان  تجربیات و دیدگاه‌های خود در خصوص عوامل بازدارنده و عدم رغبت مربیان به اقدام پژوهی، شیوه های ایجاد انگیزه در مربیان جهت پرداختن به این مهم در جهت پیش برد و تحقق اهداف و همچنین هدایت مربیان در امر اقدام پژوهی را بیان کردند.

پس از بیان دیدگاه‌ها و نظرات همکاران طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سخنانی از انگیزه و علاقه و همچنین آشنایی و تسلط بر چهار چوب طرح اقدام پژوهی به عنوان مهمترین عوامل موفقیت یک طرح اقدام پژوهی یاد کرد.

وی اقدام پژوهی را راه حل بیساری از مشکلات مرکز دانست و اظهار داشت: اگر اقدام پژوهی در کنار فعالیتها و مکمل کارها در مرکز قرار گیرد خروجی مراکز اعضای موفق، خلاق ، بانشاط و پرسش‌گر خواهد بود.

وی در پایان مربیان و اعضای نهاد اقدام پژوهی استان را به مطالعه نمونه های موفق توصیه کرد و در خصوص برگزاری دورههای آموزشی ویژه مربیان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =