هدف کانون تربیت نسلی آگاه برای زندگی بهتر است

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در نشست با مسئولان مراکز فرهنگی هنری این کانون، هدف اصلی این نهاد فرهنگی را تربیت نسلی آگاه برای زندگی بهتر بیان کرد.


به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، دومین نشست فصلی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران به صورت برخط با حضور مدیرکل، معاونین فرهنگی و اداری و مالی، کارشناس مسئول و دیگر کارشناسان این اداره‌کل برگزار شد.


محمدعلی یزدان‌شناس، ضمن تقدیر از همکاران خود در اداره‌کل و مراکز نسبت به برنامه‌ریزی و تبلیغات برای برگزاری کارگاه‌های برخط دوره تابستان، هدف اصلی این نشست را بیان دیدگاه و تجربیات مسئولان مراکز برای توسعه فعالیت‌‎های کانون عنوان کرد.
وی با مهم شمردن این نکته که تابستان فصل طلایی کانون به حساب می آید؛ اظهار داشت: کانون دستگاهی موثر در غنی‌سازی  اوقات فراغت کودکان و نوجوانان می باشد و به همین منظور تابستان بهترین فرصت برای ارایه خدمات به گروه هدف است.
مدیرکل کانون مازندران بر همین اساس خواست تا همکارانش در مراکز استان، نهایت تمرکز و تلاش خود را برای برنامه‌ریزی و توسعه کمی و کیفی کارگاه‌های برخط فصل تابستان به خصوص برای جذب مخاطب بومی منظور داشته باشند. 
این مسئول فرهنگی با اشاره به تقاضای برخی از مخاطبان  برای برگزاری کارگاه‌های حضوری، به شرایط ناشی از کرونا و عدم  برگزاری کارگاه‌های حضوری اشاره داشت و افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا، تا رسیدن به شرایط مطلوب فعالیت‌های کانون به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.
وی در بخش دیگری از صحبتش به دغدغه مربیان پاره وقت مراکز اشاره نمود و با تاکید بر پیگیری‌های مکرر و جدی صورت گرفته در استان و ستاد، از اهتمام ویژه مدیرعامل کانون در این خصوص خبر داد.
محمدعلی یزدان‌شناس در عین حال ضمن تاکید بر اینکه همه ما در امور مربوط به کانون و وظایف محوله تعهد داریم یادآور شد؛ با قشر مهمی از جامعه سر و کار داریم و شرایط سخت و مشکلات نباید ما را از رسالت بزرگ‌مان دور نماید.
او بر همین اساس نقش  مسئولان مراکز در ایجاد نشاط، امید آفرینی و آرامش را در مرکز، مهم عنوان کرد. 
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران هدف اصلی کانون را تربیت نسلی آگاه برای زندگی بهتر عنوان نمود و با اشاره به تاکید مدیرعامل کانون به این مساله اشاره کرد که « جامعه هدف ما کودکان و نوجوانان  می‌باشد و توسعه کمی و کیفی برنامه‌های کانون بایستی در راستای پرورش این طیف از جامعه سوق داده شود.»
در ابتدای این نشست، معاون فرهنگی کانون با سپاس از مسئولان مراکز و مربیان، بیان نظرات آنان را گامی مهم درپیشبرد امور کانون دانست و خواستار آن شد تا هر یک گزارشی از شرح اقدامات خود در خصوص پیشبرد کارگاه‌های برخط فصل تابستان ارائه نمایند.
در ادامه این برنامه مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران نیز ضمن ارایه گزارش، به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =