پایش اولیه ی قصه‌گویی شرکت کنندگان درجشنوراه آغاز شد

خراسان شمالی مهد قصه و قصه‌گویی است. بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی فرصت مغتنمی است در جهت احیای این فرهنگ تاثیرگذار.پایش اولیه ی قصه‌گویی شرکت کنندگان درجشنوراه آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی،این استان مهد قصه و قصه گویی است. بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی فرصت مغتنمی است در جهت احیای این فرهنگ تاثیرگذار.پایش اولیه ی قصه‌گویی شرکت کنندگان درجشنوراه آغاز شده است و خوشبختانه در بخش ملی با افزایش مشارکت نسبت به دوره ی قبل مواجه بوده ایم. داوران استانی این دوره از جشنواره آقای محمد شاکری، نویسنده و کارگردان برگزیده در جشنواره های متعدد و آشنا به هنر تئاتر و بازیگری هستند.
آقای عبدالوحید بهزادی از مربیان توانمند کانون استان بوشهر و برگزیده ی جشنواره های قصه گویی و کتابخوانی و پویش های فرهنگی می باشند.
خانم نرگس برهمند، کارشناس مسئول کانون استان خراسان شمالی، شاعر و نویسنده و صاحب تالیفات متعدد در حوزه ی کودک و نوجوان و بزرگسال هستند.
داوران معرفی شده، با گذراندن دوره های اموزشی سنجه های کیفی و کمی قصه گویی و با استانداردسازی مولفه های داوری از سوی دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی، به داوری و ارزیابی آثار خواهند پرداخت. تا ۱۶ مرداد، نتایج داوری استانی و اسامی راه یافتگان به مرحله ی منطقه ای اعلام خواهد شد.
در این دوره از جشنواره در دو بخش( مدرن و کلاسیک) و (نقالی و آیینی)، در هر یک از گروه‌های شرکت کننده( زنان و مردان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، دختران و پسران ) سه نفر برگزیده و یک نفر شایسته‌ی تقدیر انتخاب و معرفی خواهند شد.
برگزیدگان استانی این دوره از جشنواره در گروه‌های ( زنان و مردان، دختران و پسران ) به مرحله‌ی منطقه‌ای راه خواهند یافت.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان به شرکت در بخش‌های نود ثانیه‌ای و پادکست بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی تا پایان تیر ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه ویژه‌ی این جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir   آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =