ثبت لحظه‌های شاد و ماندگار در «پیک امید تابستانه»‌ی کانون گلستان

کانون پرورش فکری گلستان در ادامه خدمت‌رسانی خود به جامعه هدف و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با انجام امداد فرهنگی با عنوان «پیک امید تابستانه»، شادی را مهمان دل‌های کودکان و نوجوانان گمیشانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در راستای گسترش و بهره‌مندی کودکان و نوجوانان مناطق کمتر توسعه یافته استان از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، کانون گلستان خدمات خود را به بچه‌های محروم و کم برخوردار استان در قالب طرح " پیک امید تابستانه "  در فصل تابستان گسترش می‌دهد.

محبوبه رجب‌نسب با اعلام این مطلب افزود: مربیان فرهنگی و کتابخانه‌های سیار کانون گلستان در سه ماهه تابستان با انجام فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری‌ کارگاه‌های هنری و اهدای محصولات فرهنگی‌هنری هم‌چون کتاب و سرگرمی، گل لبخند را هرچند برای لحظاتی کوتاه بر لبان کودکان و نوجوانان این مناطق می‌نشانند.

مدیرکل کانون گلستان گفت: در اولین برنامه‌ی این طرح که در روز دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ انجام شد، مربیان کانون با حضور در شهر گمیشان ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند قصه گویی، بازی و سرگرمی، نقاشی، نمایش فیلم، کاردستی و ... هدایایی را در قالب بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان این روستاها اهدا کردند.

این برنامه با همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری، فرمانداری، بهداشت، کمیته امداد و اداره دامپزشکی گمیشان برگزار شد که در آن محمد قرنجیک نماینده‌ی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص رعایت نکات بهداشتی مطالبی را مطرح کرد.

گفتنی‌است پیک امید و امداد فرهنگی کانون پرورش فکری گلستان از ابتدای فصل تابستان آغاز و تا انتهای شهریور ادامه خواهد داشت و در این طرح برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی در راستای تقویت روحیه و مهارت آموزی کودکان و نوجوانان مناطق کمتر توسعه یافته ارائه می‌شود.

قابل ذکر است پیش‌ از این نیز با توجه به محدودیت‌های کرونایی، کانون پرورش فکری پیک امید را در قالب مجازی اجرا کرده بود که اکنون با توجه به رنگبندی شهرستان گمیشان با رعایت شیوه‌های بهداشتی اقدام به برگزاری این برنامه به صورت حضوری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =