همکاری شرکت‌های دانش بنیان با کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی

طی تفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی و پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی که در سال گذشته منعقد شده بود شرکت‌های دانش بنیان در حوزه بازی و اسباب بازی در یکی از ساختمان‌های کانون استان مستقر می‌شوند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، در روز یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ نشستی در محل اداره کل کانون با حضور مدیرکل کانون استان و نماینده شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد و ذیل تفاهم نامه منعقد شده بین کانون با پارک علم و فناوری،  مقررگردید  شرکت‌های دانش بنیان در یکی از ساختمان‌های کانون مستقر شوند.

ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون استان در این خصوص گفت: امروزه تکنولوژی در همه زمینه‌های زندگی بشر نقش پررنگی دارد و از شتاب زیادی برخوردار است و نسل جدید نیز ارتباط خوبی با تکنولوژی دارد.

وی در ادامه گفت: توجه به کودکان و نوجوانان و آموزش و فرهنگ سازی نقش مهمی را در آینده کارآفرینی دانش بنیان کشور دارد.

زره ساز بیان داشت:  یکی از ساختمان‌های کانون به شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و بازی و اسباب بازی به ویژه فعالیت‌های تخصصی حوزه کودکان ونوجوانان  اختصاص یافت.

مدیر کل کانون استان  افزود: از ماه آینده این شرکت‌ها در ساختمان  کانون مستقر خواهند شد و فعالیت‌های خود را در حوزه فرهنگی با رویکرد کار کانون در زمینه کودک ونوجوان آغاز خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =